Ik denk inderdaad dat je fabri solvy bedoelt, ik heb het toevallig van de week gekocht omdat ik eindelijk weer eens wilde borduren maar mijn gekozen patroon veel te gedetailleerd was om netjes over te kunnen trekken
Maar zoals SoonSoon al zei, het is echt duur (iets van 20 euro voor zes velletjesā¦?) en ik weet ook niet zo goed of ik het nou fijn vind werken. Fijn om goede strakke lijnen te hebben, maar de sticker ātrektā enigszins en mijn naald wordt na een tijdje een beetje plakkerig.
Ja! Ik wil graag deze maken en dan op 4 of 4,4mm.
Het patroon is voor bulky wol, maar kan het makkelijk aanpassen
Als je een amigurumi patroon wil, maar het garen is lastig te verkrijgen/kan je alleen online bestellen, haak je dan af?
- Ja
- Nee
- Ligt eraan
0 stemmers
Of zou je dan overwegen een kit te kopen waar alles in zit?
- Nee zou ik niet kopen
- Alleen als er de basics in zitten, wol, oogjes en patroon.
- Alleen als complete set, wol, oogjes, patroon, vulling, naald en haaknaald.
0 stemmers
Juist alleen - heel misschien - als de moeilijk vindbare dingen erin zitten, ik hoef niet extra naalden en dat soort dingen die ik toch al heb.
Maar ik hou vooral van dingen die niet te ingewikkeld zijn en waar ik mān eigen voorraad voor kan gebruiken en kleuren kan aanpassen etc.
Ja weet je wat t is, dat pluizige garen werkt gewoon heel anders dan normaal garen, op een of andere manier is de verhouding ook anders. Plus is gewoon stuk minder schattig.
Ach voor nu heb ik alle kleuren besteld dus een alpaca regenboog here I come.
Wauw! Wat een mooie kleuren ook. Ben stiekem heel benieuwd hoe het er allemaal uitgevouwen uitzietā¦
Ik heb je een pb gestuurd!
Waar kopen jullie veiligheidsoogjes 6mm met fijne achterkantjes? Dus niet deze. Veel sites zijn of duur, of hebben geen foto van de achterkantjes. En de groothandel geeft me geen antwoord.
En is hier een haakster die mini alpaca proef wil haken? Enig ervaring is wel vereist want pluisgaren maar verder is t simpel, en dit is t enige pluisgaren wat ik fijn vind werken en wel te doen is. Je hebt een haaknaald 4,5mm nodig en 6mm veiligheidsoogjes (of moet even wachten tot ik die weer heb). Oh en een grote naald. Denk dat t max anderhalf uur duurt om m te maken. Zelf doe ik over t haakwerk 40 minuten.
wat ga je borduren?
Ik heb een mooi borduurwerk gevonden van IJsland die ook in de vorm ervan is.
Is dit een voorbeeld of wil je dit precieze werk op een tas borduren?
Dit is het werk wat ik zou willen borduren
wat leuk zeg, prachtige kleuren ook!
Is de stof van de tas waarop je het wil maken geschikt voor cross stitch? No judgement overigens, maar het lijkt mij echt moeilijk maken als het niet zo is Patroon is overigens wel echt tof, mooie kleuren ook
Ja is een stevige canvas met nul rek erin.
Ik zou als het klaar is aan de achterkant vliezeline strijken voor de stevigheid
Huh maar het is geen aida stof met gaatjes om te borduren?
Klopt vandaar dat ik laatst vroeg voor die fabri solvy. Dan ik het er gelijk op printen en plakken
Maar het voorbeeld dat je krijgt is niet de grote waarop het werk werkelijk is. Meestal zijn cross stitch patronen groter. Maar goed, ik weet niet hoe bekend je bent met borduren, dus sorry als ik ongewenst āadviesā geef