Klopt. Maar dat komt wel goed
Is wel even geleden maar is niet onbekend voor mij
Ik ben iig benieuwd naar je tas zodra het af is
Hele middag bezig, oke maar 2 uur, met garen waar ik er volgens mij al een alpaca mee had gemaakt, maar t wordt helemaal gek. T lijf is dikker maar t hoofd juist dunner. Snap er helemaal niks van en ben er klaar mee😂 Dan maar kleine andere projectjes er mee maken ofzo.
Maar ga je dan de kruisjes volgen van het patroon, word t dan niet heel groot? Kruissteek lijkt me lastig zonder aida. Als t wat grover canvas is kan je die structuur misschien als kruisjes gebruiken maar dan komt t denk ik niet meer overeen met je fabric solvy. Ben heel benieuwd hoe t gaat worden.
Ik wilde slofjes haken voor m’n eigen kind, maar ondanks een maatje te groot zijn ze toch heel klein uitgevallen. Ik haak te strak denk ik. Maar goed, er is een baby in de vriendengroep geboren die ik er hopelijk blij mee kan maken!

Het rottige achterkantje is juist de veiligheid want je krijgt het met geen mogelijkheid meer los.als je tenminste de goeie besteld en ja, die zijn wat duurder dan de Aliexpress oogjes.
Als je geen achterkantje wilt dan kun je oogjes beter borduren.
Ja maar je hebt verschillende achterkantjes, ook bij veiligheidsoogjes. Je hebt zeg maar de ali kwaliteit en die krijg je met geen fatsoen er op, dus als de groothandel die heeft wil ik ze niet. En die zie je ook gewoon bij webwinkels. Maar meeste shops hebben alleen foto van t oogje en dan ga ik t niet gokken om een grote hoeveelheid te kopen.
Heb je al iemand gevonden? Want ik wil’t graag doen, hangt er alleen wat vanaf tegen wanneer het zou ‘moeten’.
Is er iemand die weet hoe dit gedaan is? Of misschien zelfs een (link naar) patroon heeft? Ik kan hem zo kopen, maar mijn moeder wil het graag zelf maken, maar we komen niet uit het bovenste stuk.
Ik denk dat je met wat shortrows aan de bovenkant al ver komt. Of je doet het zoals andere gebreide/gehaakte slaapzakjes vaak zijn, met een meer puntig mutsje bovenaan
Volgens mij is er ook wateroplosbare aida ‘stof’. Ik weet niet precies hoe het werkt qua bevestigen op een andere stof, maar dat lijkt me wel wat je zoekt toch?
Oo dat is ook een goede optie! Ik ga eens op onderzoek uit
Ik heb dit gekregen en het ziet er super cute uit, maar vind het eigenlijk gek dat het verkocht mag worden. Het hoofdje van de baby gaat super snel eronder. Dus je moet er echt ongeveer naast zitten als ze erin liggen.
Oh dat meen je! Zag er een kindje in slapen in een bedje, maar dan kijk ik even verder Bedankt voor de tip!
Bij die foto hierboven zie je het ook. Door het kinnetje wordt het tegengehouden, maar als de baby zn hoofd draait dan valt het over het gezichtje. Echt een geval van leuk voor de fotos!
Sorry ben ik weer. Heb je bij een haakpatroon graag dat in t patroon foto’s zitten van de losse onderdelen?
- Ja, graag
- Nee hoeft niet
- Alleen bij ingewikkelde dingen
0 stemmers
Ik heb het dekentje voor mijn baby af. Hier is ie dubbel gevouwen dus het is twee keer zo groot. Het is een sunburst patroon, maar dan zijn ze elke keer nog een randje groter dan normaal. En ben lekker los gegaan met kleur dit keer.
Knitatude | Chantal on Instagram: "The results ✨ Remember how I said we randomly bumped into a photographer while at our second shoot location on the weekend? Well here is what he sent me!! (Plus some photos at the end that we took earlier that day) Thank you SO much to @the_aftarmath for taking these stunning shots. The cold was definitely worth it! . Patterns seen: #WrapMeUpSweaterScarf #WrappedUpInCablesSweaterScarf #BraidedPoncho All of these are knit in @lionbrandyarn 🥰 . . . . . . . . #banffbride #winterbride #knitshawl #knitwedding #knitweddingdress #knitstagram #strikk #winterwedding #winterweddinginspiration #winterweddinginspo #knitbride #knitatudeknits #sharemylby #lionbrandyarn #woolease #wooleasethicknquick #thicknquickyarn" ik zie net deze, de wrap me up sweater scarf, ook wel echt heel mooi voor trouwen! Er is ook een kabel variant!