Is er iemand die weet hoe dit gedaan is? Of misschien zelfs een (link naar) patroon heeft? Ik kan hem zo kopen, maar mijn moeder wil het graag zelf maken, maar we komen niet uit het bovenste stuk.
Ik denk dat je met wat shortrows aan de bovenkant al ver komt. Of je doet het zoals andere gebreide/gehaakte slaapzakjes vaak zijn, met een meer puntig mutsje bovenaan
Volgens mij is er ook wateroplosbare aida ‘stof’. Ik weet niet precies hoe het werkt qua bevestigen op een andere stof, maar dat lijkt me wel wat je zoekt toch?
Oo dat is ook een goede optie! Ik ga eens op onderzoek uit 
Ik heb dit gekregen en het ziet er super cute uit, maar vind het eigenlijk gek dat het verkocht mag worden. Het hoofdje van de baby gaat super snel eronder. Dus je moet er echt ongeveer naast zitten als ze erin liggen.
Oh dat meen je! Zag er een kindje in slapen in een bedje, maar dan kijk ik even verder  Bedankt voor de tip!
 Bedankt voor de tip!
Bij die foto hierboven zie je het ook. Door het kinnetje wordt het tegengehouden, maar als de baby zn hoofd draait dan valt het over het gezichtje. Echt een geval van leuk voor de fotos!
Sorry ben ik weer. Heb je bij een haakpatroon graag dat in t patroon foto’s zitten van de losse onderdelen?
- Ja, graag
- Nee hoeft niet
- Alleen bij ingewikkelde dingen
0 stemmers
Ik heb het dekentje voor mijn baby af. Hier is ie dubbel gevouwen dus het is twee keer zo groot. Het is een sunburst patroon, maar dan zijn ze elke keer nog een randje groter dan normaal. En ben lekker los gegaan met kleur dit keer.
Knitatude | Chantal on Instagram: "The results ✨ Remember how I said we randomly bumped into a photographer while at our second shoot location on the weekend? Well here is what he sent me!! (Plus some photos at the end that we took earlier that day) Thank you SO much to @the_aftarmath for taking these stunning shots. The cold was definitely worth it! . Patterns seen: #WrapMeUpSweaterScarf #WrappedUpInCablesSweaterScarf #BraidedPoncho All of these are knit in @lionbrandyarn 🥰 . . . . . . . . #banffbride #winterbride #knitshawl #knitwedding #knitweddingdress #knitstagram #strikk #winterwedding #winterweddinginspiration #winterweddinginspo #knitbride #knitatudeknits #sharemylby #lionbrandyarn #woolease #wooleasethicknquick #thicknquickyarn" ik zie net deze, de wrap me up sweater scarf, ook wel echt heel mooi voor trouwen! Er is ook een kabel variant!
Ja, die had ik ook gezien op Ravelry! Ik vind hem prachtig, maar we trouwen in juni, en daar is ie denk ik echt te warm voor helaas.
Ohh ja dat denk ik ook dan ja, wel jammer vind m echt prachtig!
Oeh love it!! Raak er helemaal geïnspireerd door om zelf een deken te maken, alleen kan ik niet zo goed haken haha. Super leuke kleuren.
Wat voor wol heb jij trouwens gebruikt? Heb laatst goedkope bij de wibra gekocht, vond het wel leuke kleurtjes maar toch wel een beetje pluizig en weinig keuze qua kleur.
Een nieuwe trui
 ik was bang niet genoeg wol te hebben en toen ben ik als een gek gaan breien en heb ik in 1,5 week een trui gebreid
 ik was bang niet genoeg wol te hebben en toen ben ik als een gek gaan breien en heb ik in 1,5 week een trui gebreid  
        Wat gaaf!
Kwam deze commentaar tegen op ravelry bij de commentaren op de Love Note:
If you don’t have anything nice to say….
Wat mooi! Welk patroon is dit?
De lento sweater:
@praline haha wat stom zeg, maak de trui dan gewoon niet inderdaad. Ik heb de lovenote twee keer gebreid en vind m prachtig! Het patroon heeft short rows op de onderkant van de achterkant wat langer te maken en dat vind ik ook echt ene mooi detail. En het kant is superleuk om te breien en vind ik heel mooi!
Thanx, gaat op mn lijst!