Ohh ja dat denk ik ook dan ja, wel jammer vind m echt prachtig!
Oeh love it!! Raak er helemaal geïnspireerd door om zelf een deken te maken, alleen kan ik niet zo goed haken haha. Super leuke kleuren.
Wat voor wol heb jij trouwens gebruikt? Heb laatst goedkope bij de wibra gekocht, vond het wel leuke kleurtjes maar toch wel een beetje pluizig en weinig keuze qua kleur.
Een nieuwe trui

Wat gaaf!
Kwam deze commentaar tegen op ravelry bij de commentaren op de Love Note:
If you don’t have anything nice to say….
Wat mooi! Welk patroon is dit?
De lento sweater:
@praline haha wat stom zeg, maak de trui dan gewoon niet inderdaad. Ik heb de lovenote twee keer gebreid en vind m prachtig! Het patroon heeft short rows op de onderkant van de achterkant wat langer te maken en dat vind ik ook echt ene mooi detail. En het kant is superleuk om te breien en vind ik heel mooi!
Thanx, gaat op mn lijst!
Hoe lang heb jij de mouwen gemaakt bij jouw love note?
Mn eerste met 3/4 (of net iets langer, als je even op mn insta kijkt staat die in mn me Made may reel) en de tweede met lange mouwen!
Ik wil denk ik ook met lange mouwen (fijn tegen koude) maar dat staat niet uitgelegd in het patroon dus dat moet ik nog even uitvogelen. Maar vind de 3/4e ook mooi en ik stroop sowieso vaak mijn mouwen op.
Edit: jij hebt al een hele mooie garderobe bijeen gebreid .
Ik heb ze gewoon langer gebreid maar verder wel zoals in het patroon!
Zo cute!
Zo vrolijk!
Ah da’s makkelijk!
Haha love deze logica ook, sneller breien omdat je bang bent te weinig wol te hebben. Wel heel mooi geworden, lijkt me echt een fijne draagbare trui
Heel mooi! Zit er een glimmertje in de groene draad?
Haha ja die creme mohair kon ik maar bij 1 rare webshop vinden omdat die lijn niet meer bestaat. Maar dan met verzending was het bijna 20 euro en wilde juist stash gebruiken, niet dingen moeten kopen
@Zompig de zon scheen er even heel erg op! Dat maakt de mohair wel shiny!
de groene en creme wol is antieke van skyline (ik ken het iig niet, ik had het via m’n breiclub) en mohair van katia. (De creme mohair van een discontinued lijn van schachenmayr)
Als de zon er niet zo fel op schijnt is het wat vlakker en (veel) donkerder!
wooow wat super mooi! hoe heb je dit volgehouden met maken? Kan me voorstellen dat je het beu was op een gegeven moment? (Of niet?)
Ik heb weer eens een ring klaar gemaakt.
Patroon van sarah k benning.
Die begint binnenkort weer met patronen uitgeven maandelijks. kreeg er heel veel zin van, dus een van haar eerdere patronen weer gepakt.