Omatopic #2

Ik heb er anderhalf jaar over gedaan zowat hahaha

3 likes

Wat is het prachtig geworden!!

1 like

Leuk! Ik was ook met een patroon van haar begonnen vorige week. Ik heb maandenlang geen tijd gehad om te borduren en merkte ineens dat die drempel veel te hoog was door al die priegeldetails. Vond het daardoor alles behalve ontspannend haha, maar heb er wel weer zin in!

Ben nu om er even in te komen een mini-kruissteek aan het doen, dan kan ik gewoon gedachteloos een patroon volgen.

2 likes

Ze staan op Etsy:scream:

Als t goed is komt er vandaag garen binnen voor mn mega alpaca in ander garen en mn dierenpopjes in meer muted kleuren zodat ik ook jongens kan maken. Nu nog even 3 paar armen vinden zodat ik alles tegelijk kan doen.

26 likes

Ik haat in elkaar zetten. En een hele mega alpaca haken op een dag was toch een beetje te veel😭

Eindelijk in elkaar.

10 likes

Allereerste breiproject ooit. Zo leuk nu ik eindelijk het patroon erin begin te zien :slight_smile: het wordt trouwens een pannenlap haha

32 likes

Eerste breiproject?! :fearful: voel me ineens heel slecht over mijn shawls met alleen rechte steken :joy:

5 likes

Wauw, wat mooi! En inderdaad, knap dat dit je eerste breiwerk is. Ik durf me nog steeds niet aan meerdere kleuren te wagen.

@Hippe_kikker Ik brei ook shawls met alleen rechte steken hoor, haha. Lekker makkelijk en mooi resultaat.

4 likes

Knap hoor! Mooi!

3 likes

Oh nee, dat was niet m’n bedoeling! Ik ben gewoon koppig en wilde aan iets beginnen waarvan ik weet dat ik geïnteresseerd blijf :sweat_smile: Ik wilde eerst aan een kledingstuk beginnen, maar daar begon m’n hoofd van te tollen haha

2 likes

Ik heb deze van de zeeman maar ik snap echt niet hoe ze daar iets van maken wat niet compleet uit elkaar valt :joy:

Ik heb de Penny Gloves van Petiteknit gemaakt. Ik had nog net genoeg wol voor een paar, nadat ik een muts had gebreid.

Ik heb het patroon voor de Sophie Scarf al klaar liggen, maar ik zag net dat ze ook een patroon voor een heel mooie polo uit heeft gebracht (de Elizabeth blouse). Ik wil echt alles van haar maken :see_no_evil:

5 likes

Ben al mn garen aan t uitzoeken en sorteren zodat ik soort bij soort kan bewaren ipv 3 dozen en 5 tassen verdeeld over alles. Kwam dit project nog tegen met dr gebroken nek.

4 likes

Kan iemand me stoppen? Nu ik ze zo zag staan vond ik dat er nog wel een grotere bij kan.

28 likes

Ik krijg er een matroesjka poppetjes idee erbij. Dus vooral doorgaan

2 likes

Leuk :heart_eyes::heart_eyes:

3 likes

Ik heb deze mini papegaaiduiker gemaakt, was lekker om er weer in te komen ondanks dat ik eigenlijk liever geen kruissteek doe. Was wel lekker snel klaar!
En nu ga ik met lichte tegenzin aan iets beginnen waarvan ik niet weet of het zo gaat worden als ik hoop :joy:

Samenvatting

26 likes

Wat een leukerd!

1 like

Mijn love note is af:

26 likes

Wat een leuk patroon! Waar is ie van als ik vragen mag?

2 likes