Je moet echt even op de facebook kijken. T is zo leuk! Ook heel kneuterig ofzo. Vlakbij zit ook nog een winkel die wol en wol heet. Daar moeten we dan ook maar heen. Volgende week wordt t bagger weer, hopelijk die week erna. Heb er nu al zin in
Love de breibrink! Vanaf je tweede bestelling 15% korting, ook als je geen account hebt aangemaakt daar. Ik heb daar echt al tig dozen, ringen, stoffen (aida) etc. besteld
Wat ben je lekker bezig met de gifjes vandaag.
Mijn leven bestaat uit reageren met memes of gifs. Daar leef ik voor.
Nog even een ongevraagde tip die ik wil delen. Ik zag laatst op de action site deze make up organizers voorbij komen onder de nieuwe producten. Uiteraard gebruik ik het daar niet voor.
Ik heb vaak dat mijn kat zijn kop vol in rest draad drukt en het probeert op te eten. Dus nu deksel er op en ook alles bij de hand. Zonder chaos voor 0.94 cent.
Vandaag mijn mandala’s opgehangen in mijn ‘wol’-kamer (en hobby en naai kamer etc), kamer is superchille plek geworden om te handwerken. Zo blij met resultaat.
Fotoooooos
Ik wil dit want t ziet er zo mooi uit. Maar iemand enig idee hoe de knijpers vervolgens op te bergen?
- weg wegens privacy -
Aan de andere kant staat een voetenbank (chill met borduren/breien/etc), hondenmand en een paxkast met wol/garen/patronen/boeken!
Cute!! Leuke kleur ook op de muur, staat mooi bij de mandala’s. En die naaidoos
Ja, de kleur heeft echt goed uitgepakt! Ik ben wel van de blauw-groene tinten, alles wat je ziet is trouwens tweedehands of deels tweedehands (heb zelf nieuwe knopen op de naaikist gezet bijv, naaikist komt uit kringloop), vloerkleed lag eerst in werkkamer man, maar die vond hem eigenlijk te hippie. Dus terug-geclaimd
Bureau is van marktplaats, stoel komt van mijn zus vandaan, voetenbank/poef (met verborgen inhoud, lol zitten borduurpakketten in) komt van kringloop etc etc.
Luf hergebruiken.
Jaa zo fijn is dat. Ik vind dat ook beter voelen dan alleen maar nieuwe dingen!
Heeft er iemand geld over?
Er staat ook een advertentie van een veiligsite, gewoon hele display
Ik kom er net achter dat 90% van het dmc wat ik heb niet genummerd is het is allemaal oud van mn moeder en van een rommelmarkt jaren terug. Maar als ik dus echt dingen wil maken zal ik moeten kopen want geen idee welke nummers t zijn
Heb echt de neiging die mega goedkope te kopen ook al is dat nep maar dan weet je in ieder geval voor een redelijke prijs de kleuren.
Ik denk dat de satin stitch en ik niet voor elkaar gemaakt zijn Al zal het slechte overtrekken van mn laptop ook niet hebben geholpen
Zou je niet een kleurenkaart kunnen kopen of printen en die er naast kunnen leggen? Zo heb ik het gedaan toen ik mn collectie ging re-organiseren en toen ben ik best ver gekomen.
Misschien vergelijken met iemand die wel de nummers heeft.
Ken niemand die borduurt.
@Andreya denk je dat dat werkt?
Ik weet niet of ik echt geen talent hiervoor heb of gewoon te kritisch bent. Ondertussen hebben we maar waterverf besteld
Denk dat een kleurenkaart je goed op weg zal helpen. al heb je kans dat oude nummers/nieuwe nummers wel kleur verschil hebben.
Daarbij gezegd; satin stitch moet je oefenen, oefenen en oefenen. Als je hem vaker hebt gebruikt dan begin je hem te snappen en kan je beter de techniek er van doorvoeren.