Oh goede ja, ik hoop op werk te kunnen kopiëren met vergroting haha, dat zou helemaal top zijn denk ik
Ik markeer met (gele) markeerstift, dan is het altijd nog te zien.
Ik doe als het rijen zijn meestal allemaal halve en maximaal 3 vakjes overslaan (soms kan je onder ander draadje wegsteken), ik maak dus heel veel halve en dan draai ik terug. Werkt sneller. Maar kan niet altijd trouwens.
Ik zit laatste tijd ook weer in de borduur flow!
Wat ga je maken?
Dacht even dat je zelf maandverband aan het maken was haha
Wtf
Had achteraf toch misschien met granny squares moeten doen, maar het is een leuk experiment en het staat wel schattig.
Ahhwww, super schattig
Beetje late reactie maar ik doe het inderdaad ook zoals wasbeer. Per kleur borduur ik. Heb wel een fotootje denk ik.
De achterkant wordt dan ongeveer zo:
Oh dat ziet er nog vet netjes uit dan! Ik ben nu nog bezig met die jip en janneke, ben zo benieuwd naar het efteling project
M’n oma is jaaaaaren geleden begonnen aan een grote wereldkaart maar die kon ze door lichamelijke gebreken niet afmaken en uiteindelijk is ze ook overleden dus die landkaart is voor 3/4 af ofzo. Ik zou zo graag die af kunnen maken maar ik wil zeker weten dat ik m dan niet ga verpesten dus nog even oefenen
Edit @jahoor is dat katje zo’n magneet waar je je naald op kunt bewaren?
Ja, echt mega handig zo’n borduurmagneet! Via irisborduurt.
En snap dat je dan nog even niet aan het werk van je oma durft te beginnen. Wel mooi dat je het wilt afmaken. Na dat Efteling werk heb je vast genoeg ervaring
Over de helft!

Geen idee wat ik er eigenlijk van ga maken. Wilde eerst een tas maken, maar hij is denk ik te groot.
Ook maar even foto, nu er weer wat vaart in zit heb ik bijna de pagina af (hopelijk deze week)
En de achterkant @MACdonalds
Wauuw super mooi ja! Achterkant is bijna net zo mooi als de voorkant haha. Love it dat er nu allemaal achterkant foto’s worden geplaatst voor mij
Wat een leuk patroon! Hoe komt 'ie er uiteindelijk uit te zien?
Het is deze! (En best leuk om te maken, maar toch vorig jaar amper aangeraakt)
Heb je een foto?
Edit: ik maak wel een extra losse anders kan je niet keren.
Heb je al op YT gekeken?
Veel mensen doen nog een keerlosse, dit doe ik zelf niet maar als dat voor jou prettiger werkt kan je dat gewoon doen. Het krom trekken komt vaak door de ketting losse die dan te strak is. Je kan proberen die losser te haken of met een grotere haaknaald maar gezien t project denk ik niet dat je die hebt.
Ik maak altijd een keerlosse, dan wordt je werk mooi recht aan de zijkanten. Ook altijd maar 1 (ook bij stokjes, ik doe nooit 2 of 3 lossen want dat wordt heel rommelig). Succes, leuk projectje!