Wow jullie achterkant van borduurwerkjes zien er supermooi uit! Ik ben (nog steeds, al een halfjaar inmiddels) bezig met een borduurwerk maar mijn achterkant is een groot slachtveld.
Lekker boeiend als de voorkant mooi is toch?
Is iemand hier wel eens naar een haakclubje oid geweest? Nav een post hier dat iemand met vrienden ging knutselen lijkt t me zo gezellig om mensen te leren kennen die ook creatief zijn. Er is hier wel een haakclubje geloof ik maar ben bang dat het 60+ is ofzo.
In mijn vorige woonplaats ging ik naar een breiclub via stitch n bitch. Hakers ook gewoon welkom! In t dorp waar ik nu woon is een breicafe (waar dus ook gewoon gehaakt mag worden )
Ik ga bijna elke donderdag naar de breiclub hier. Het publiek is inderdaad vooral 60+, maar het is hartstikke gezellig en ik heb altijd hele leuke gesprekken! En iedereen doet waar die zin in heeft, haken, breien, met de hand naaien. Dus gewoon gaan!
Steekmarkeerders zijn wel handig en je hebt ook een toerenteller voor aan je haaknaald.
Verder ziet het er netjes uit hoor!
Haha tadaaaaa
Je kan t wel ongeveer zien, als t zeg maar een soort van vierkantje vormt zijn het twee rijen. Maar vind t ook altijd lastig bij heen en weer haken.
Gewoon gaan. Ik zit ook tussen allemaal mensen van in de 60 en 70. Super gezellie
Misschien rekt het uit met dragen? Klopt je steekverhouding?
Ik denk dat het idd erg rekt. Je kunt er iets zwaars in doen en dan kijken hoe het wordt (flesje water oid)
Als je strakker haakt wordt je uiteindelijke resultaat dus kleiner!
Hengsel heeft wel ook een beetje stevigheid nodig denk ik, dus ook niet te los
Flamingo op een shirtje geborduurd voor m’n dochtertje. Nooit eerder gedaan, borduurde wel rot maar kwam ook door de stof van het shirt, heel erg elastisch. Volgende keer op een katoenen shirt. Ga voor mezelf denk ik een bijtje borduren op een shirt.
Wat een leuk idee!
Heel leuk! Wat voor spul is dat dat je die kruisjes kan borduren?