Omatopic #2

Wateroplosbaarspul via irisborduurt: Water Soluble Canvas - 14 count - Borduur kruissteek op o.a. kleding - Iris Borduurt

Vond t alleen niet heel makkelijk werken want het is dus doorzichtig waardoor je de gaatjes heel slecht ziet en in het begin zit het los op je werk waardoor kans op verschuiven groot is.

4 likes

Af!

18 likes

Ik heb een hoesje voor m’n e-reader gehaakt. :smiley: Het was een beetje een gek semi-geïmproviseerd chaosprojectje met wat luie oplossingen maar ik vond het ook wel leuk om te kijken hoe het gewoon ontstond. Heb ook wel zin om nog zoiets te maken.

30 likes

Ik ben helemaal in de vestjes modus. Bij m’n jongste dochtertje kon ik zelf de kleuren nog uitzoeken, dat lukte bij de oudste niet meer;-)

38 likes

Wat mooi, vind de kleurencombi van de bovenste prachtig!

3 likes

Waar kan ik een bestelling plaatsen :heart_eyes:

4 likes

Ohhh zo zo leuk! Heb je een patroon? Dit moet ik ook voor m’n meiden maken.

4 likes

Hahaha ik dacht hier dus oprecht over na want ze zijn ook echt keileuk om te maken, alleen dan gaat mn perfectionisme me parten spelen denk ik;-) Ik denk er nog een keer over na:-)

2 likes

Heb ik! Ik heb 'm via CraftandaCuppa, via Etsy, en dan is het de kids granny hexi. Dikke vette tip: zij heeft ook een youtube kanaal waar 'ie ook op staat en ze je 'm gezellig kletsend in 2u voordoet!

5 likes

Thanks! Ik ga deze op vakantie maken. Bijna alleen maar stokjes zo te zien toch? Zijn het 2 grote Grannys aan elkaar? En welke wol heb je gebruikt?

2 likes

Leuk!! Ja, het zijn twee grote zeshoek-grannys die je aan elkaar haakt. Daarna haak je verder aan de boord en mouwen. Het is heel simpel om ze goed op maat te krijgen, hup nog een toertje eraan. Ik heb de mouwen zelf net iets anders gemaakt, wat extra rijen vasten en die steeds wat geminderd.
Heb Royal en Dreamy van de Zeeman gebruikt. Super cheap en net wat stugger waardoor t vestje zacht is maar ook stevig. Benieuwd naar jouw versie!!

6 likes

Zwart chenille garen is een ramp met in elkaar zetten. Mijn hemel. En ook nog eens voor niets want wat ik wilde is mislukt.

Wilde een patroon iets kleiner want gebruikte iets te veel garen naar mn zin. Nu heb ik m kleiner gemaakt, maar had meer nodig? Zelfde garen, alleen andere kleur. Hoe dan.

Nou ja als mensen m ooit kopen, kopen ze maar een bol extra.

Sorry wil nogal veel van je weten haha, maar ben nu begonnen met het patroon en zij zegt na iedere kleur je werk omdraaien. Deed jij dat ook? Ik vind de achterkant meestal minder mooi dus wil liever niet omdraaien maar misschien krult het erg om als je het niet doet ofzo?

1 like

Granny’s zijn strakker wanneer je ze na elke rij omdraait. Anders gaan ze naar 1 kant staan. Nu zul je daar in zo’n patroon niet veel van zien

1 like

Normaal doe ik dat ook bij granny’s maar bij de vestjes niet! Blijft net zo mooi, krult niet en zo hou je echt een mooie kant. Veel succes!

1 like

Nou, het heeft even geduurd maar het is af! Vannacht aan improvisatie blocken gedaan zodat alle bobbels die erin zaten eruit komen en dat is volgens mij aardig gelukt :slight_smile: ik ga het vanmiddag geven

37 likes

Heel schattig

4 likes

Ahhhh knap van je, mooi geworden!

3 likes

Zo mooi en heel schattig die staarttjes bij de konijntjes

6 likes

Even posen in de tuin

22 likes