Call me the crazy ex maar m’n kraamcadeautje voor m’n ex en z’n vriendin is af. Ben benieuwd of ze het daadwerkelijk ophangen of ergens achterin een kast pleuren haha
Onder het papiertje staan de naam en geboortedatum
Dus ik ben al heel vaak aangesproken door mijn omgeving dat ik mijn haaknaald moest opruimen. Ik ben blijkbaar erg hardleers. Wie had er net een haaknaald in haar bovenbeen zitten?
Echt in in? Vertel alles, ben je wel oke?
De punt zat er voor zo een 3cm in. Ik wilde hem er uit trekken, maar mijn vriend wilde overleggen met de huisartsenpost omdat er een haakje aan zit. Na overleg mochten we hem er zelf, draaiend uithalen. Het was wel apart, want ik ging zitten, voelde wel weerstand en een plop, dacht aahh kut in de bank. Gat daarin.
Was weer een avontuur. Heb ik er van geleerd? Ik dacht het wel. Tot dat ik net weer mijn haaknaald kwijt was en er op zat
Wow en auw! Hoeveel mm naald was het? Ik zie nu echt zo’n 8mm naald voor me, plop!
Het was ‘gelukkig’ maar een 2mm naald. Zei ook al tegen mijn vriend, wees blij dat het geen dikkere is. Voelt nu wat beurs, maar gelukkig is het afgelopen met een sisser.
Wat een verhaal joh. Denk ook niet dat je er van leert. 2mm is natuurlijk ook lekker klein en puntig. Die 8mm was er waarschijnlijk niet in gegaan.
Ik wacht ook nog op de dag dat een naald mn been in gaat, raak die dingen altijd kwijt.
Ziet er grappig uit, maar dat is toch niet lekker vasthouden?
Ik heb van de week haaknaalden besteld gegraveerd met croissants en mijn naam.
Ahh dat is ook lief en leuk dat ze zo’n goede vriendin is!
Hier is het cadeautje gelukkig ook goed ontvangen, volgens mij vonden ze het tenminste oprecht leuk.
Ik ben inmiddels begonnen aan de meeeeega grote efteling borduurplaat, dit gaat echt een meerjarenplan worden denk ik
Onderstaande is waar ik al 3 uur mee bezig ben en dat patroon is 1 van de 8 velletjes
Het irritantste van borduren vind ik trouwens het knoopjes maken voordat je ermee gaat borduren: is hier een alternatief voor? Ergens waar je je garen in doopt en dat hard wordt ofzo?
Knoopjes maken? Ik volg deze even niet, maar ik knoop niks voor ik ga borduren.
Heb je dan overal hele lange stukken garen aan de achterkant van je borduurwerk? Anders gaat het toch door de stof heen en gaan ja steken los zitten? In alle handleidingen voor borduren start om eerst een knoopje te maken en dan je eerste steek te maken om te voorkomen dat het los gaat
Ik ga altijd aan de achterkant even heen en weer over een geborduurd stukje, net als je bij afhechten doet.
Je kan ook 1 draadje nemen en deze dubbel doen. Het lusje zit dan aan de achterkant daar steek je even doorheen en dan zit het vast.
Lijkt me idd vreselijk en ik denk ook dat je garen tussen die bolletjes komt te zitten
Ik hou een klein stukje (maar genoeg dat het niet losgaat) aan de achterkant over. Uiteindelijk borduur je dat meestal weer vast als het een groot werk is met steken dicht op elkaar. Ben nog altijd met die bloemen bezig en no way in hell dat ik daar elke keer iets ga knopen, dan was ik pas op bladzijde 3 geweest ipv 15 denk ik
Ja ik vind het dus echt een tyfuswerk om steeds zo’n knoopje te maken hahaha, kost zoveel tijd
Ik ga jullie tips eens proberen, ook @PrincessPeach en @Whoopdidoo
Princesspeach, misschien wist je dat al, maar in de mail die je krijgt als iemand op je reageert staat je volledige naam. Weet niet hoe anoniem je hier wil zijn dus ik zeg het maar even