Omatopic #2

Ja precies zo steek ik ook af dus dan ga ik dat vanaf nu gewoon doen en begin en eind!

3 likes

Nee t is ff wennen, net als dat als ik nu met een metalen haaknaald zonder iets ook zou moeten wennen. De ene is een cadeautje. Zag t online en wilde t proberen. Zijn zelfs mensen die nog een figuurtje op t uiteinde zet. Denk trouwens dat t vet persoonlijk is wat je lekker vind vasthouden. Ik heb altijd de clover amour en had laatst een van knitpro volgens mij maar die had een platte rubberen greep en kreeg daar echt error van.

Snap alleen niet hoe het garen ertussen zou komen? Mn garen komt van linksboven en de kralen zitten rechts. Nu vraag ik me af hoe je haakt.

Oh dank je, nee, wist ik niet!

2 likes

Laatste creaties

20 likes

:laughing: overal op de fotoโ€™s zie je nog meer poppies!

Erg he :joy:

Nee leuk juist!!

3 likes

Ik vind het heel ontspannend om deze twee YT filmpjes te kijken en te luisteren tijdens het borduren, misschien dat iemand hier iets aan heeft. Hebben jullie nog andere leuke kijk tips voor tijdens het hobbyen?

visuals

muziek

Ik luister altijd naar knitting podcasts, maar dat is denk ik alleen leuk als je zelf breit. Of crochet with me vind ik ook altijd wel chill!

Nog even mijn bruidssjaal showen hier. Ik heb hem uiteindelijk niet eens gedragen, want het was bloedheet op onze trouwdag :โ€™) maar ik ga hem gewoon normaal dragen, want hij is te mooi om hem te laten liggen.

Voor het blocken:

Tijdens:

Erna:

De steken zijn zo mooi open geworden! Ben er echt heel trots op :smiling_face_with_three_hearts: en nu kan ik weer lekker aan andere breiwerkjes werken. Ben nu bezige met een shirt.

42 likes

Euhโ€ฆ gewoon? Alleen ligt mijn bol niet standaard op een plek en soms heb ik garenkots waardoor het toch wel in de klit komt :sweat_smile:

3 likes

Hehe garenkots :joy:
Herkenbaar, ik probeer al niet eens meer vanuit het midden te beginnen

2 likes

Eerste bol is op. Nog 150 cm in de breedte en hoogte te gaan!

27 likes

Kanten truitje! Gaat wel langzaam, is niet een werkje voor elke dag.

Deze ging wel heel snel, dk en korte mouwen gaat wel echt heuuuul snel. Nu wel zin in een makkelijk project waar ik wat langer over doe.

34 likes

Heel mooi!

2 likes

Is het onderste deel van je wol een iets andere tint?
Of lijkt dat door de foto zo?
Verder erg leuk geworden

1 like

Lijkt zo, denk een schaduw!
En het is katoen hoor! Allebei de truitjes.

1 like

Zo knap!

3 likes

Ben jij nog bezig met een borduurwerk of breiwerk?
Je was laatst met een groot borduurwerk bezig toch?
Of ik ben in de war met een ander

Nee, klopt, ben met heel groot borduurwerk bezig. Helaas niet vaak de ruimte in mijn hoofd ermee te zitten dus gaat traag maar toch het gaat!

2 likes

Oeh, welk patroon heb je gebruikt? Ik kan alleen heel grote versies vinden, maar misschien zoek ik met mijn neus :sweat_smile:

1 like