Omatopic #2

Deze!
Hele leuke patronen staan erin vind ik. Ik ga nu door met de zonnebloemen.

1 like

Ben weer een stuk verder met m’n efteling borduurwerk, de eerste contouren worden een beetje zichtbaar. Vind het tot nu toe een hele leuke om te maken, en aangezien dit m’n eerste echte borduurwerk is ben ik tot nu toe ook best tevreden met hoe strak het wordt. Heb er nu al 19 uur in zitten :astonished: dit is dus 1 van de 8 delen van het patroon, dus denk dat er zo 400 uur in dit hele ging gaat zitten, aiiii

voorkant en achterkant uiteraard

14 likes

Heeft iemand goede tips voor grote partijen stof voor lage prijzen?

Bij ons staat op de weekmarkt een kraam met restpartijen, dan heb je prijzen van 2 tot 5 euro per meter. Vaak zit er nog wel wat op een rol of heeft hij meerdere met dezelfde stof.

Ik vind t juist handig omdat ik vaak aan 0.5m genoeg heb (naai voor mn baby). Maar je zou miss zoiets kunnen kijken?

En in Brabant heb je 1x per maand een fabrieksverkoop. Ben daar 1x geweest en daar lagen de prijzen rond de 5euro per meter. Is in Hilvarenbeek dacht ik, kan t wel opzoeken als t voor je in de buurt is.

2 likes

Iemand enig idee waar ik Himalaya Dolphin Baby Wol kan vinden? Heb wel wat gevonden via Amazon, maar daar zijn de verzendkosten echt 15 euro voor 3 bollen.
Ik wil dit namelijk graag maken. Dus als iemand nog een andere suggestie heeft voor iets wat er op lijkt, is ook ok voor mij. Het moet gemaakt worden met een 4,5 haaknaald

4 likes

Is het chunky garen?

Hobbii Honey Bunny
Go Handmade Boheme Velvet Double
Go Handmade Happy Chunky Fine
Scheepjes Chunky Monkey

4 likes

Ja idd de honey bunny van Hobbii.
Is lekker zacht garen

1 like

Maar die is voor haaknaald 6mm?

1 like

Het wordt omschreven als velvet achtige garen en dan welke zij gebruikt heeft, maar niet meer dan dat.
En thanks voor de tips! Helaas hebben de bovenste 3 geen goede kleuren hiervoor, maar ik zit nu door Chunky Monkey te scrollen :slight_smile: Hopelijk vind ik daar wat

2 likes

Staat erop, maar ik vind dat die ook wel met een kleiner naald kan.
Ik heb hem met naald 4.5/5.0 gebruikt en dat kan ook prima

4 likes

Begonnen met mijn eerste trui :flushed:

16 likes

Ja en anders valt die lekker groot uit. No problemo

1 like

Heeft iemand een gouden tip waar je Hoooked zpaghetti tshirt garen kan kopen in felroze/oranje of lila/lichtroze of roze?
Het schijnt nogal moeilijk te krijgen te zijn. (En poepie duur)Of weet iemand een goede tegenhanger voor tshirt garen?

Ik was zo vroeg wakker vanochtend dat ik nog maar even ging borduren in bed! Voordeel dat het dan al licht is :heart_eyes::ok_hand:t3:

35 likes

Thanks! Dit moet het worden:

11 likes

Volgens mij liggen dat soort garen ook bij de Action, wel Action merk.

1 like

Mijn laatste creatie! :smile:

39 likes

Heb je een patroon of doe je maar wat? Ik wil m ook maken hahaha.

2 likes

Ik heb geen patroon want zelf bedacht, maar het is vrij simpel! Zijn eigenlijk alleen granny’s en die maak je aan elkaar en werk je af. Ik heb even een bovenaanzicht voor je gemaakt in insta story’s haha :smile: Hopelijk is het zo een beetje duidelijk! Je kunt het dus afwerken hoe je wil qua randjes, ik heb bij deze onderaan drie rijen stokjes gedaan en rondom een wit randje.

10 likes

Heel duidelijk, dankje. Wat voor garen heb je gebruikt?