Ik had iets van een acrylmix van de zeeman, maar wil er nu eentje voor mezelf maken in een effen kleur en dan wil ik katoen gebruiken
Het duurde even maar dit is het tweede borduurwerkje wat ik heb gemaakt. Ik ben nu begonnen met een groter werk. Met een plaatje van Frida Kahlo. Is ook te koop bij Iris Borduurt zag ik. De huidskleurgaren valt me vies tegen om te borduren, lijkt zoveel op wit!
Hoe zitten jullie meestal te borduren? Ik heb meestal een kussen onder mijn arm maar hoe doen jullie dat?
Wat een leuk werkje!
Ik heb een Lowery stand waar ik mijn borduurringen en qsnap/frames in vast kan zetten zodat ik het niet vast hoef te houden en dus ook met 2 handen tegelijk kan borduren. Best een uitgave maar echt elke cent waard als je veel borduurt.
Oh dat klinkt wel handig zal het eens opzoeken! Maar wow met twee handen tegelijk borduren, hoe doe je dat?
Ik heb mijn linkerhand altijd boven de stof en mijn rechterhand onder. Dus met links de naald omlaag door de stof en met mijn rechterhand dan de naald onder aannemen en weer omhoog steken. Maar kan dus alleen als je geen ring of frame vast hoeft te houden Hoop dat ik het een beetje logisch heb uitgelegd!
Oh op die manier, wat handig! Zeker duidelijk
Love it!
Wauw
Helemaal niet Gerda.
Ik ben een inventarisatie tool aan het maken voor mezelf met alle kleuren, hoeveel ik er heb, welke in project bakken zitten en welke op zijn die besteld moet worden etc.dat vind ik pas Gerda
(Hobby/werk en hobby gecombineerd)
Hey hey hey niet Gerda gatekeepen!
Haha jaaa ik voel me ook echt een Gerda met mijn borduurgaren excel bestand
Wauw, echt supermooi gemaakt!
Mijn steken worden gelukkig steeds consistenter. Dus het voorpand gaat heel mooi worden. (Dit is het rugpand)
Maar van de week ga ik beginnen met de Sailor Swift top van Kutovakika. Die kun je ook met een YouTube video mee breien en dan kan ik leren een halslijn te minderen etc. Want dat kan ik nog niet! En hopenlijk snap ik dan het patroon van deze trui beter
Edit: ik heb het patroon en de video van kutovakika gezien en de top brei je top-down dus de halslijn moet je meerdere ipv minderen hahaha.
Nou komt wel goed
Leuk die streepjes!!
Ik zit ook helemaal in een streepjes fase, heb net de Tolsta Tee van Creabea af (moet hem nog wel blokken).
Welke wol heb je gebruikt?