Omatopic #2

Het is instant zomer! Leuk geworden!

@Summer katoen van hobbii

3 likes

Deze 2 zijn mn onverwachte bestsellers geworden.

Verder deze nog gemaakt:

Nu bezig met een axolotl waarvan je denkt dat t nooit meer wat wordt.

30 likes

En vandaags baksel is ook af

29 likes

Bezig met het borduren op canvastassen. Ik oefen eerst op een tas dat vernaggeld mag worden. Op zich ben ik tevreden met het bijtje, maar ik ga, denk ik, een andere kleur voor de vleugels doen

13 likes

Ik ben weer aan het borduren geslagen, deed dat vroeger best vaak. Ik ben, net zoals meer forummers volgens mij, bezig aan de mini masterpieces.

4 likes

Nog 1 meter te gaan :smiling_face_with_tear:

17 likes

Waar verkoop jij je haaksels? Of verkoop je alleen de patronen? :blush:

Helaas alleen de patronen.

Vandaag nog 3 gemaakt, ook met katoen want NL wil nog niet heel erg aan de chenille.

11 likes

Goed genoeg

23 likes

Ben bezig met een vestje voor m’n dochter. Nu vind ik de mouw nog te wijd, maar ik hoef niet meer te minderen. Bij het zwarte lijntje heb ik geminderd, moet ik nu de rest uithalen en daar nog verder minderen?

Oh ja @Ritual ik had het idee van jou, maar jij hebt andere mouwtjes toch? Hoe heb jij ze gehaakt?

Het is trouwens m’n eerst echte haakproject en ben best tevreden maar heb ook wat foutjes gemaakt. Het was ook te kort toen ik had al in elkaar had gezet dus weer uit moeten halen en nog paar toertjes erbij gehaakt. M’n oranje wol is nu ook bijna op dus moet echt voor 1 mouw nog een nieuwe bol kopen. En hoewel ik tevreden ben, ben ik de kleurencombi wel beu. Voor m’n andere dochter even hele andere kleuren gebruiken.

8 likes

Wil je de boord of de mouw zelf minderen?
Je kan altijd uithalen en proberen. Duurt wat langer, maar dan weet je wel of je het geminderd mooier vindt

Wat leuk dat je er mee bezig bent gegaan!! Einde in zicht! Ik ga je even pben met m’n mouw aantekeningen, die heb ik ergens half genoteerd.

1 like

Einde duurt ook altijd wel het langst :smiling_face_with_tear:

@Vaiana ik wil de mouw zelf minderen dus ik heb het boord uitgehaald en ga nu wat proberen.

Haha dat is waar! Denk aan het eindresultaat, je kids erin rond huppelend!:wink: Hier is de kleinste uit haar vestje gegroeid dus die mag vanmiddag zelf (…) kleurtjes uitzoeken voor een nieuwe. Ben benieuwd hahaha

Oh wat leuk om haar zelf de kleuren uit te laten kiezen! Laat je de kleurcombi zien straks?

Ik ben een babydekentje aan het breien, het is dat het resultaat zo leuk is maar bobbles maken blijft toch een rot klusje

27 likes

Jaa, gister tot laat nog bezig geweest! Voor de jongste is ie nu af maar de kleuren staan me tegen haha. Dus ik ga nu voor de oudste haken en daarna nog een keer voor de jongste.

Ben benieuwd naar de kleurencombi van je dochter!

1 like

kijk ze nou met zn allen 🥹

33 likes

Waarom verkoop je dit nog niet? Dit gaat echt een hit worden

2 likes

Omdat Europese wet en regelgeving :sob: en t feit dat t heel lang duurt om te maken.

De patronen van de kat zijn inderdaad wel al een hit te noemen denk, die gaan de hele wereld over :heart:. De andere staan nog niet online.

Lief dat je t zegt trouwens.

4 likes

Te leuk :heart_eyes::heart_eyes:

2 likes