Omatopic #2

Mijn nieuwste werkje!

47 likes

Wat een geduld moet je hiervoor hebben gehad!

Daarover gesproken, wie was er ook alweer met dat enorme borduurwerk bezig? Ben zo benieuwd of die al af is.

Ik ben met die met bloemen bezig (en @mikselke ook). Ik ben nu iets meer dan 1,5 jaar bezig en op pagina 9 van 16 :grimacing:

7 likes

Ook anderhalf jaar bezig maar op pagina 14 (of 15?) maar heb nu al 3 maanden niks gedaan :upside_down_face:

2 likes

Ik met die van de efteling :sweat_smile: heb er nu geloof ik al 80 uur in zitten ofzo en bijna op 1/8 deel. Wilde weer een foto delen als ik het eerste blaadje van het patroon af heb maar ik heb de afgelopen week niet geborduurd om te voorkomen dat ik het straks helemaal zat zou zijn

3 likes

Ooh dat viel eigenlijk best mee, vooral in vergelijking met de posts boven deze. Het zijn grotendeels alleen maar french knots, dus na een tijdje ga je best snel daarin.

2 likes

Wat een monnikenwerk zo’n i-cord breien. Maar het ziet er wel gelikt uit!
Nog eventjes en mijn allereerste gebreide kledingstuk is af!

25 likes

Ik heb van restjes een topje gehaakt (draadjes moeten nog weggewerkt, vind ik altijd zo stom om te doen haha):

En van garen dat voor iets anders bedoeld was maar niet werkte ben ik deze spencer aan het maken. Nog 1,5 boord + draadjes te gaan:

Ennn tot slot weer een e-readerhoesje, nu voor mijn vriend! Heb alleen geen goed knoopje voor erbij maar ik bedenk me nu dat ik dat misschien wel zelf kan haken… Heeft iemand hier dat weleens gedaan?

15 likes

Maar french knots kunnen best vervelend zijn om te doen. Je moet er wel engelengeduld voor hebben

2 likes

Ik ben zo f…king trots! Van pannenlap naar mijn eerste kledingstuk! Zondag op vakantie en het mooie weer komt eraan dus ik kan hem lekker dragen. De randafwerking vind ik ook vet mooi het is de top van Kutovakika.
Nu alleen nog de draadjes wegwerken @Briseis :joy:

59 likes

Heel mooi gemaakt zeg, super regelmatige steken! Mag je terecht trots op zijn ja

Hahaha ik heb dus serieus een spencer die ik gewoon draag waarvan de draadjes nog altijd niet zijn weggewerkt >< die hangen gewoon lekker te chillen aan de binnenkant

6 likes

:relaxed: dank je wel!

2 likes

Dat wel ja!

Neutrale kleurtjes :heart:

Even een onderzoekje, voor de oma’s hier ben jij een kattenpersoon of hondenpersoon?

• Katten
  • Honden
  • Beide
  • Geen

0 stemmers

5 likes

Ik krijg het naaikastje van m’n over-overgrootmoeder van mn oma, dus het kastje van de oma van m’n oma. Als dank je heb ik dit boeketje voor haar gemaakt. Ze is altijd dol op dit soort borduurwerkjes. Gister aan begonnen en vanochtend afgemaakt.

Niet de beste foto’s. De vrouw is alweer 84 en maakt niet de beste foto’s met haar iPhone haha

En verder ben ik hier alweer een paar weken aan het werken. 2 jaar terug aan begonnen en nu weer de smaak te pakken :slight_smile:

44 likes

Ohh prachtig, daar zal ze vast blij mee zijn!

1 like

Ik vind ze super cute en zou de katjes ook wel willen kunnen maken :heart_eyes:

Kan je haken? Want dit zijn gewoon vasten dus dit kan je gewoon als je kan haken.

Mn vraag kwam omdat mn kattenpatroon heel veel verkocht is, maar de honden en beren amper tot niet. Dus vroeg me af of oma’s stiekem allemaal kattenvrouwtjes zijn ofzo :joy:

1 like

Superleuk dat boeketje! :bouquet:

2 likes