Omatopic #2

Haha was ze ook! Ik heb haar in tijden niet zo enthousiast gezien, dus dat was super leuk. Ze is altijd zo dol op die geborduurde boeketjes

1 like

Niet goed helaas. Maar vasten zou ik denk ik wel kunnen. Is het heel veel tellen? Ik zie slecht dus tellen is ingewikkeld af en toe. Staan ze in je Etsy?

Edit: niet in de Etsy die ik ken zo te zien (sieraden)

1 like

Valt reuze mee. De pootjes zijn met een magic ring, maar je kan ook 2 losse doen en daarin de 5 vasten doen. Als de pootjes aan elkaar zitten is het veel rondjes hetzelfde (love it, wil eigenlijk ook nog een grote varken maken gewoon omdat t zo lekker doorhaakt😂), dan wel minderen. Armpjes zijn hetzelfde van begin tot eind. Alleen de oren zijn wel een beetje tellen.

Staan inderdaad op een aparte etsy hierzo.

5 likes

Nog die hamster ook :heart_eyes:

1 like

Ik wou dat ik kon haken, wat staan er geweldige dingen op je Etsy shop!! :heart_eyes:

3 likes

Ah wat lief! Ik voel me nu t begint te lopen echt een halve oplichter ofzo. Maar mensen kopen uit zichzelf enige wat ik doe is regelmatig fotootje op facebook pleuren. Oke en al die beesten maken.

Enne je kan t altijd proberen te leren.

3 likes

Nee joh, geen oplichter!! Je maakt echt hele mooie dingen :heart_eyes:
Ik heb t al een aantal keren geprobeerd maar t lukt me op een of andere manier echt niet :tired_face:

2 likes

deze post was de druppel waardoor ik naalden en garen ben gaan halen om mezelf te leren haken. gisteren in een 7 uur durende hyperfocus gevallen waaruit ik om 9 uur savonds ontwaakte, in het donker, zonder gegeten of gedronken te hebben lol. maar toen had ik wel 2 grannysquares gehaakt :thumbsup: nog een miljoen te gaan voordat ik er ook een topje/spencer iets van kan maken

23 likes

Ahh wat leuk!!! En echt gezellige kleurtjes. Herkenbaar van die hyperfocus trouwens, haha.

Bij de losse granny squares heb ik trouwens wel bijna alle draadjes meteen weggewerkt. Lijkt me echt de hel om die dan achteraf nog allemaal te moeten doen in één keer.

Ik heb vroeger gebreid en ben weer begonnen! Was vergeten hoe leuk het is. Ben nu bezig met een sjaal (Cartridge Belt Rib Stitch). Ben wel echt beginner dus gaat langzaam haha

2 likes

Klaar! :raised_hands:

Edit

Bonusfoto

50 likes

Wow zo knap!

4 likes

Schitterend

1 like

Binnenkort dit borduren voor mijn nichtje. Wat een gehannes om die borduurring strak erop te krijgen.

20 likes

Hexagon vestje voor m’n dochter. Samen de kleuren uitgezocht.

46 likes

Afgelopen tijd helemaal van de sokken breien. 2,5 paar gedaan + een mini paar voor mijn dochter :smiling_face_with_three_hearts: ben nu met die laatste bezig, met zelfstrepende handgeverfde wol en zo leuk! Heb nog heel veel bolletjes klaar liggen, maar eerst de 2e sok van deze blauw/roze gestreepte maken.

foto’s

26 likes

Mooi!! Leuke kleuren ook! Waarom is het een hexagon? Dat is toch een zeshoek?

2 likes

Ja klopt, het zijn 2 zeshoeken die je dan dubbel legt en daarna aan elkaar haalt.

3 likes

Ohh wat grappig, mijn ruimtelijk inzicht (of het gebrek daar aan) snappen het alleen niet haha. Vind zo gehaakte vesten met granny steek altijd zo leuk.

1 like

Mooi! Welke wol heb je gebruikt (altijd op zoek naar leuke verkopers)?

1 like