Ohh ja doen, en gelijk een leuk doosje ook erbij!, is toch ook handig!
Haha zo waar. En het plannen van projecten vind ik ook zo leuk. Heb alweer een paar ideeën voor de komende tijd, ook al zijn mn zomer shirts nog niet af, oeps.
Ik heb wel vorige week eindelijk de tweede sok van de Hygge Season Socks van Sari Nordlund afgemaakt! En meteen een nieuwe vanilla sok opgezet.
Dat kokertje lijkt me echt ideaal.
Mijn grote en minder grote axolotls
Patronen staan nu online mocht iemand denken oeh die wil ik ook.
Dank je! Heb nu een werkje af en ga dit proberen op deze manier.
Besteld! Ik heb straks houten naalden!
En direct een knitpro etui voor mijn naalden erbij. Vooral op vakantie merk je de chaos met een simpel plastic klein mapje.
Er komt nog een worm bij en aan de andere kant van de kraag een bloem. O wee als het spijkerjasje ondertussen te klein voor haar is
Da’s snel! Ze zien er tof uit
Deze vandaag gemaakt. Heb andere kleuren gebruikt en geen long/short stitch voor de letters. Ben best tevreden. Nu nog even wassen en een ring
Wat een leuke vrolijke deken. Daar gaat je schoonvader vast blij mee zijn!
Die laatste is echt leuk!
Wauw m’n moeder was hier net met een borduurwerk (een ouderwetse landkaart) dat m’n oma heeft gemaakt maar ivm haar overlijden nooit heeft afgemaakt. Ik denk dat ze hier echt ongelofelijk veel uur in heeft zitten en het is dus helaas nog niet af. Er moeten nog stralen worden gemaakt van het kompas aan de linkerkant, maar dat wordt zo snel wonky en scheef door het formaat (volgens mij zijn de afmetingen meer dan 1,5 x 1 meter). Ik wil m zo graag afgemaakt hebben zodat ik m in het trapgat kan hangen, maar ik durf het niet aan omdat ik bang ben om het te verpesten…
wow, wat een vakmanschap van je oma! waardevol zeg!
Wat een werk en ook nog eens al die plaatsnaam erop. Je oma had engelengeduld zeg
Jaaa echt prachtig he! Ze heeft zoveel geborduurd ik heb ook een kruikje waarvan ze de zitting heeft geborduurd enzo.
En aangezien ik zo geobsedeerd ben met achterkanten van borduurwerken: die is bijna precies zo strak als de voorkant haha
Heeft ze het ook, net zoals mijn moeder, van de nonnen geleerd? Die waren best streng bij het aanhechten en afhechten bij borduurwerk.
Zijn er mensen die een goed haakpatroon van een pompoen hebben?
Of van granny squares met een maan, zon en ster?
Heb weer heel veel inspiratie nu het september wordt om te gaan haken