We zijn er bijna. We zijn er bijna. Maar nog niet helemaal
Hebben jullie al eens met van die faux fur/teddy gehaakt? Zo ja hebben jullie foto’s? Had een patroon voor een sjaal gevonden en de wol gekocht maar nu twijfel ik
Geprobeerd en toen maar overgegaan op breien, omdat dat makkelijker is hahaha!
Yes ik kan weer verder met de mouwen.
Maar kijk nou wat scheetig!
Het is wel even zoeken naar je grip, vooral links, maar het gaat verder prima!
Deze vind ik echt heel lief! Was het niet vreselijk om te haken met dat draad?
Late reactie maar wat een mooi garen voor die vanilla sok, welke is dat? Zelfstrepend is vaak niet met van die brede strepen en deze heeft ook nog een soort pluizig waasje lijkt het, heel mooi.
@mijnerzijds je deken is supermooi geworden! Was je schoonvader er blij mee?
Ja. Ik dacht helemaal leuk, nieuwe lijn aan beesten. Maar blijft eenmalige actie. Alhoewel, het haken viel op zich wel mee al moet t wel op gevoel. Maar ik heb geen idee hoe of wat qua neusje dus dat arme beest ligt al maanden neusloos. En kan m zo ook niet gebruiken ter promotie. Maar hij is zoooo zacht. Dus dat zou de enige reden zijn om t nog eens te doen. Maar dan wel met garen via de groothandel want mijn hemel wat duur.
Edit: shit nu wil ik weer wat haken daarmee. Maar volgens mij was t best onplezierig. Maar zo leuk wel. Gelukkig (nee niet gelukkig ben bijna door mn voorraad heen ) heeft de groothandel geen oogjes op voorraad dus bestel ik voorlopig niet.
Dit is Katia Concept Aava. Hij is iets duurder dan gewoon sokkengaren, maar de kwaliteit is echt fantastisch en het breit zo mooi op. De pluis komt van de alpaca! Ik weet alleen niet of je hem nog ergens kunt krijgen, ik krijg niet veel resultaten op google.
Thanks!
Superleuk uniek jasje geworden zo!
Nu maar hopen dat die meid geen groeispurt heeft gehad.
Zo ontzettend leuk geworden!!!
Wat mooi geworden! Gaat je nichtje vast blij mee zijn
Nou haar ouders zijn er in elk geval blij mee. Met kinderen weet je het nooit. Soms zijn ze blijer met een steen op straat dan met speelgoed uit de winkel
Wauw, heel mooi geworden!
Heel mooi! Wat voor garendikte + naald gebruik je hiervoor?
Wauw echt supermooi !!