o yes, zie nu in mijn mail dat breibrink vandaag de ringen heeft verzonden. gaat bij brievenbus liggen
Dan kan ik morgen alles in ringen gaan doen. Zin an.
Shit, ik zie hem net ineens los door de trommel zwerven.
Heb hem in een zakje gedaan naar zeker niet goed dicht
Ohjee. Word nog spannend
Ik voel me echt 80 jaar oud. Ben aan t borduren met songfestival playlist aan. Ik ga maar even een hippe film zoeken ofzo
Leuk!
Ik ben nu met dit werkje begonnen, ik denk dat ik daarna wel genoeg lazy daisy stitches heb gezien voor de komende tijd. Het is wel super relaxing!
Dit is het patroon zelf!
O wat een mooie!
Oh heftig denk zoveel lazy daisies.
Ik ben zo blij met mn verfsetje. Denk dat je hele leuke dingen ermee kan doen. Loopt wel uit uiteraard. En had iets gelezen over de stof natmaken maar dan loopt t heel erg uit. Is wel mooi als je een lucht wil maken ofzo denk ik. Vandaag nog even borduren en hopelijk morgenmiddag verven.
Ik wacht al bijna een week op mijn borduurspullen , kan niet wachten morgen lekker verder te gaan!
Wat heb je besteeeeeld?!
jaa echt mijn favoriete ringen om in te werken!
De lijnen die in de bladeren zitten heb ik vaak als hulplijn gebruikt maar ik vind het soms enorm krom getekend. Het is vooral vooruit denken en passen en meten. Vaak draadje voor leggen beetje in de richting welke je wilt proberen
Ter vergelijking, dit was mijn allereerste
precies het hoeft niet perfect. ik heb vooral beetje scheef gestoken en de rest maar opgevuld. vind het patroon zelf heel vervelend ><
Vnd het zelf geen smokkelen! maar zelf wel fijner zo! Heb dit keer ook niet gekeken naar het voorbeeld plaatje maar op eigen gevoel gedaan.
Progress voor vandaag! Het is best een werkje hahha, maar lazy daisies hebben niet echt een irritatiefactor, dus het is goed te doen!
Precies, jouw plant jouw levuh