Waar vinden jullie haakpatronen voor kleding? Ik ken Woolandthegang en Wolplein. Wolplein is niet helemaal mijn smaak en Woolandthegang vind ik heel prijzig.
Ken je ravelry al?
Af! Hopelijk komt deze beter uit de wasserette dan de badkamer. Wel fijn om tussendoor even een kleintje er tussendoor te doen.
Etsy denk ik ook wel!
Uhm nou mn verf loopt toch best uit. Wat op te lossen is door voorzichtiger te werken maae dat was al te laat. Nu ligt ze in een badje. Kijken of t er nog uit gaat
@Clancy Hoe noem je dat een kleintje
Het is een 15cm! Vergeleken SKB is dit even een fijn tussendoortje!
Ik noem hem Karel de monster.
Hoe groot zijndie SKB dan? Ik vind 15cm al groot😂
Verschilt per patroon en per patroon qua details.
Oeh nee maar daar staat veel op zeg!
@Whoopdidoo heb ook meteen patronen besteld op Etsy en wol op Wolplein. Wil zo graag door met een nieuw project.
Ik ben echt heel nieuw in haken. Heb afgelopen weekend mijn eerste top afgemaakt. Zitten wat foutjes in, maar alsnog heeeeel blij mee. Dit is de Thats life/good life top (zoiets) van Woolandthegang, volgens mij hebben ze die ook als gratis patroon.
Suuuuper tof!!!
Looking gooooood
Wat cool als eerste project! Heel mooi. Nu wil ik ook zoiets maken.
Hij was echt makkelijk! Volgens mij alleen maar single crochet en slip stitch.
De laatste tijd op twitch veel mensen aan het bekijken die haken, daardoor begon het weer te kriebelen om mijn (in de hoek gegooide) werkje op te pakken. Raakte volledig in paniek de eerste keer na de chain, iets met te snel willen. Begreep het toen niet en voelde me dom. Dus dan is het; doei.
Nu dus rustig zitten kijken vanochtend weer naar wat Youtube filmpjes en het begint aardig te lukkend ie tweede rij. Ben heel blij dat ik het weer probeer!
En ik begin nu ook te snappen waarom jullie zeiden dat de chain helemaal niet strak hoeft, want begin nu inderdaad tegen gepriegel te lopen. (Ben echt trots nu ofzo hahahah)
Haha, ik had niet veel bijzonders gekocht aan borduurspullen. Heb 25 naalden gekocht in dezelfde maat en deze kleine borduurring:
Ga nu aan deze beginnen!
ik heb net op ali van die slotjes besteld voor het haken en een etui om de (toekomstige) haaknaalden in te gaan opbergen. want hey, nu moet alles full gaan!!!
(En no shame in mijn ali game)
Mocht @anon4388265 afhaken wil je me dan DMmen
@Clancy je kan t! Ik wil echt weer haken ook. En heb zin in een deken maar geen wol voor een deken. Of geld voor de wol
Kijk wat ik net tegen kwam in de kringloop alles dmc.
Kan ik over een tijdje ook het vrij borduren eens gaan proberen! Zag er tegenop omdat je zoveel kleuren nodig had.
Zo jaloers! Wat heb je ervoor betaald?
Ooh altijd zo fijn om dit in de kringloop te vinden!!