Geïnspireerd door @harrystyles
Nog nooit zoiets gemaakt. Was heel erg leuk om te maken! Hij is niet helemaal perfect maar dat geeft niet
Wauw! Wat voor wol is dat? Echt mooie stekendefinitie
Cheapy drops lima
Hahaha, verrassend! Maar die had ik ook gebruikt voor dat dekentje pas en daar viel het me ook al bij op inderdaad.
Ik hoop dat het een beetje mooi blijft, wat is jouw ervaring daarmee? ik heb er niet eerder mee gebreid! Heb een vestje in drops flora en die pilt zo erg, echt zonde
Ik heb er nog nooit kleding mee gebreid dus weet ik eigenlijk niet! Alleen knuffels volgens mij, maar dat is toch anders qua gebruik haha.
Nou het spijkerjasje past. De ouders (en vooral moeder) vinden het heel leuk. Maar ik denk dat mijn nichtje niet zo geïnteresseerd is in kleding. Ach ja
Ik wil graag beginnen met borduren. Hebben jullie een tip qua beginnersets? Ik zie heel veel leuke dingen voorbij komen maar ik weet niet wat handig is voor een beginneling.
Wil je vrij borduren of kruissteek? Irisborduurt heeft leuke pakketten, je kunt sorteren op pakketten voor beginners. Voor kruissteek vind ik bv deze leuk: Rode Pioenroos - Magic Needle borduurpakket - Iris Borduurt
Hier zit ook alles in, behalve een borduurring. Maar niet iedereen vind een borduurring fijn dus je zou evt ook nog zonder kunnen proberen.
Kleine toevoeging als je vrij borduren wilt doen zou ik het wel aanraden om een borduurring te gebruiken. Dat trekt de stof helemaal strak, wat bij sommige steken wel handig is.
Zo leuk!!! En heel goed gelukt
Ja!! Zoiets zoek ik! Ik zag ook op ali verschillende ringen waarmee je verschillende steken(?) kan leren, maar ik ben niet zo’n fan van ali.
Je kan ook bij de bibliotheek kijken naar boeken met borduursteken, die zijn er wel. En kleine projecten als een boekenlegger of geurzakje voor in de kast zijn ook altijd leuk om tr doen
@Andreya dat museum gaat op mijn lijstje bedankt voor de tip
Ik zou idd niet op ali bestellen. Vaak zijn de kits en patronen die je daarop ziet gejat van ontwerpers op Etsy (of buiten Etsy). Ik raad wel aan om gelijk met borduurring te leren werken, want dat zorgt ervoor dat je werk er beter uit komt te zien In het begin vond ik het zelf ook niet fijn en als ik erop terugkijk zie ik dat de spanning niet goed is en het ziet het er gewoon niet zo netjes uit haha. Als je eerst alleen steken wil oefenen kan je wat steken via YouTube proberen of simpele bloempatronen.
Ik heb een patroon toegevoegd als voorbeeld, deze is vrij simpel met een paar verschillende steken. Ik heb zoiets als dit als een van mijn eerste vrij borduren patroon gebruikt en dat is er best goed uitgekomen
Iemand een idee wat ik met gemaakte babydekentjes kan doen? Iemand zei dat ik ze gewoon moet gaan verkopen via Vinted, maar ik hoef er niet per se geld voor?
Wat doen jullie met gemaakte dingen die jullie niet echt willen bewaren?
Misschien een stichting die babyspullen verzamelt voor mensen die niet zoveel hebben? Zoals stichting babyhope? Of naar het leger des Heils oid brengen?
Stichting Babyspullen geeft ook aan behoefte aan dekentjes te hebben: Babyspullen doneren – Stichting Babyspullen
Ik heb eindelijk weer eens wat afgekregen. Begon telkens aan grote werkjes maar dan duurde het te lang of veel gepriegel.
Nu eeeeeindelijk in tijden weer een werkje af. Hopelijk heb ik deze ook ‘snel’ af
Ooh zo leuk die pompoenen!
Ik ga samen met een collega de Mkal van Stephen West doen! Vandaag is de eerste hint uitgekomen, dus ga vanavond beginnen. Zijn er nog meer mensen hier die meedoen?