Omatopic #2

Vreselijke flits foto, maar update!

29 likes

Ik heb m’n hexagon cardigan af! Ben echt blij met hoe hij gelukt is, ik heb Lang Yarns Cloud Tweed gebruikt en het is zo fijn zacht en warm :smiling_face_with_three_hearts: Ik had het alleen mooier gevonden als de ribbing aan de onderkant wat strakker/smaller was geweest, ik heb nu alleen een kleinere naald gebruikt maar had achteraf gezien beter ook eerst een rijtje decreases langs de onderrand kunnen doen. Maar het stoort me niet heel erg dus ik ga 'm gewoon lekker dragen (:

en ik kan 'm ook nog zo dragen

@kaworu wat lief!!! Echt heel cute, en zo netjes gedaan ook

53 likes

Dat konijntje met die grote oren zo om het mutsje heen :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

@Whoopdidoo Die kikker in kerstpak, wat een schetie.

1 like

En @Briseis thanks :heart:

Mocht iemand patroon willen kopen Klik

Ik heb weer eens een projectje helemaal af gemaakt. Kussentje voor m’n dochter.

26 likes

Ik krijg een lichte hekel aan kralen 🫠

24 likes

Maar het wordt echt prachtig!

3 likes

Dankje

1 like

Het is gelukt! Wel een beetje te klein om echt op te doen denk ik, maar het effect is leuk :stuck_out_tongue:

30 likes

Ahh wat goed! Echt heel leuk geworden!

3 likes

Omg hoe leuk zou dit als baret zijn!

1 like

Af! :partying_face:

40 likes

Super leuk! Ik vind borduren op zwart zo moeilijk haha

3 likes

Deze is echt zo cute!

3 likes

Zo leuk! Een glitter draadje zou het echt afmaken!

1 like

‘T is schattig geworden. Was het borduren van dit ontwerp nog een beetje te doen?

Ik lees al een tijdje mee in dit topic en vind het zo leuk om alle creaties te zien! Vandaag liep ik even in de Xenos, toen zag ik dit leuke borduursetje. Ik heb nog nooit geborduurd maar kan wel redelijk met naald en draad overweg. Zou ik dit als beginner kunnen? Of is het toch wel lastig? Lijkt me zo leuk!

6 likes

Ahh leuk! Ja dat kan je wel hoor, sowieso leuk om met zo’n setje te kijken of borduren je bevalt en een beetje te kunnen oefenen. De draad zal misschien wat minder fijn zijn als bijvoorbeeld DMC, maar voor die prijs gewoon kopen en starten! :heart_eyes:

4 likes

Zo te zien zijn het redelijk simpele steken en het lijkt mij uitstekend (hehe. Borduur…steken). Alleen het metallic draad kan strontvervelend zijn (heeft niks met de kwaliteit van de draad te maken. Metallic draad is altijd gezeik). Als die problemen oplevert dan kun je het langs wat bijenwas ritsen. De was zorgt voor een beschermlaagje waardoor het minder gaat slijten of knopen in de draad ontstaat.

3 likes