Omatopic #2

Wat een mooie kleurtjes

1 like

Heb even het pakket uitgezocht, hier heb ik er veel van. Toevallig iemand die wilt ruilen? Zou zelf wat groen/zwart/blauw willen.
Anders probeer ik het op marktplaats later. :slight_smile:

2 likes

Hij staat op mn to do list! Ben nu net begonnen met Camisole No4 (geinfluenced door @anon41596379)

8 likes

hahaah vooral die ‘the stuff I bought before I knew what was good’, echt geeeen idee wat ik daar mee moet haha

2 likes

Oh wat leuk zeg!! Ik ben die nu ook aan het maken alleen dan de variant met vader moeder en kinderwagen met ei haha.

1 like

Ooh ja die van mij in oktober haha, dus ik heb nog even.
Laat je het resultaat zien met dit garen? Ik ben ook heel benieuwd, echt leuk idee om het met verloopgaren te doen!

1 like

Jij kan ook echt alles! Heel mooie kleur blauw ook.

2 likes

Goed bezig!!! Je wereld verandert wel echt als je een andere rondbreinaald (of een set) koopt trouwens want die van je foto zijn zooooo stroef altijd, en overgang vaak niet fijn

1 like

Haha, second sock syndrome is wel een ding, maar je bent vast niet de eerste. Denk dat je sokken breien op rondbreinaalden misschien ook wel fijner vindt! Ik vond dpn’s in t begin echt niet fijn.

1 like

Ja hoi wil iemand een donatie geven zodat ik deze kan kopen?
DMC PARTIJ BORDUUR GAREN +/- 4000 STUK
€ 650,00

6 likes

hmh bijna vakantiegeld.

Welke vind jij fijn? :smile:

Ik vind hiya hiya en chiagoo het fijnst. Maar begon met Lana grossa en knit pro!

2 likes

Als ik t op zou kunnen halen zou ik t bijna doen. Alleen al om t genot om t uit te zoeken.

2 likes

en dan hier door dealen hahahahah. WHoopdidealer

Dat sowieso :joy:

1 like

Ik heb dus een keer stoffen bij van domburgh textiel besteld! Ik hoop dat het bevalt, zijn nu onderweg.

3 likes

Voor heel laagdrempelig en betaalbaar garen kun je gewoon bij hema, zeeman of søstrene grene kijken bijvoorbeeld, afhankelijk van wat je wilt maken kun je acryl kiezen (maar vind ik vaak niet zo lekker aanvoelen), of katoen of een mix, of wat je maar fijn vindt, en op de wikkel staat vaak ook welke maat haaknaald je het beste kan gebruiken! Als je het dan wat strakker wilt (bij amigurumiknuffeltjes bijvoorbeeld), neem je dan een maatje kleiner.

Oja en ik heb ook een stel haaknaalden ban de Hema al honderd jaar en ik vind dat prima :sweat_smile: maar iets luxere met een rubberen handvat oid is natuurlijk nog fijner.

1 like

Ik ga zo lekkerrrr. Nu drie rijen gedaan! Gewoon via tutorial van YouTube. Patroon snap ik geen drol van maar moet ik even voor zitten om te leren lezen

12 likes

Wat goed!

2 likes