Omatopic #2

4.50 had net even geteld en zijn 60 strengen. Wel ook paar dubbele, moet even kijken wat ik houd of wat ik evt kan verkopen (of hier kan ruilen? :sweat_smile:).
Denk dat het wel een goede deal is? Heb geen idee namelijk, koop altijd pakketten.

Veel strengen was uit een pakket van een indiaan borduur werk, die heb ik wel weg gedaan. En er lagen er nog los.

60 stuks voor 4,50!? Jezus dat is gewoon een natte droom
(Ja dat is een hele goeie deal)

2 likes

Omg zo jaloers! Hele goede deal!

Binnenkort ook maar eens kijken :joy:

1 like

Wow, mooie buit. Hier vind ik dus echt nooit zoiets :frowning:

1 like

Ziet er mooi uit!! Ik heb het zelf nu ook met 3 gedaan en de eerste keer voor gevoel ook meer gebruikt dan bij de tweede. Dus ik weet niet zo waar het aan ligt. Je zou waar je uit komt eventueel vlak naast dat gaatje een steek terug naar boven kunnen doen. Moet je even kijken of dat mooi wordt. Soms komen daar van die gekke bobbelstukjes uit.

1 like

Wat een mooie kleurtjes

1 like

Heb even het pakket uitgezocht, hier heb ik er veel van. Toevallig iemand die wilt ruilen? Zou zelf wat groen/zwart/blauw willen.
Anders probeer ik het op marktplaats later. :slight_smile:

2 likes

Hij staat op mn to do list! Ben nu net begonnen met Camisole No4 (geinfluenced door @anon41596379)

8 likes

hahaah vooral die ‘the stuff I bought before I knew what was good’, echt geeeen idee wat ik daar mee moet haha

2 likes

Oh wat leuk zeg!! Ik ben die nu ook aan het maken alleen dan de variant met vader moeder en kinderwagen met ei haha.

1 like

Ooh ja die van mij in oktober haha, dus ik heb nog even.
Laat je het resultaat zien met dit garen? Ik ben ook heel benieuwd, echt leuk idee om het met verloopgaren te doen!

1 like

Jij kan ook echt alles! Heel mooie kleur blauw ook.

2 likes

Goed bezig!!! Je wereld verandert wel echt als je een andere rondbreinaald (of een set) koopt trouwens want die van je foto zijn zooooo stroef altijd, en overgang vaak niet fijn

1 like

Haha, second sock syndrome is wel een ding, maar je bent vast niet de eerste. Denk dat je sokken breien op rondbreinaalden misschien ook wel fijner vindt! Ik vond dpn’s in t begin echt niet fijn.

1 like

Ja hoi wil iemand een donatie geven zodat ik deze kan kopen?
DMC PARTIJ BORDUUR GAREN +/- 4000 STUK
€ 650,00

6 likes

hmh bijna vakantiegeld.

Welke vind jij fijn? :smile:

Ik vind hiya hiya en chiagoo het fijnst. Maar begon met Lana grossa en knit pro!

2 likes

Als ik t op zou kunnen halen zou ik t bijna doen. Alleen al om t genot om t uit te zoeken.

2 likes

en dan hier door dealen hahahahah. WHoopdidealer