Ooh die is ook heel leuk ja 🥹 borduren lijkt mij ook echt gaaf om te doen maar eerst eens haken onder de knie krijgen!
Jawel, veel tellen vooral en de subtiele kleurverschillen waren soms lastig. Maar het eindresultaat mag er zijn!
Wat een doorzettingsvermogen! Ik moest er vorige week nog even aan denken of je er al klaar mee was toen ik wat in dit topic zat te scrollen. Wel leuk om alvast een project te hebben voor de lente, kan je daar naar uit kijken! En er was nog iemand toch die deze maakt? Ben even de naam kwijt maar hoe gaat het bij jou?
Omg omg! Ik vind beide leuk!!!
Ik heb ook zo’n lamp maar vind het vervelend bij het breien dat het zo’n beperkt gedeelte maar verlicht. Ik heb recent een lamp besteld in de Lidl webshop . Ik ben ze nu voor een eerste keer aan het uittesten. Niet de mooiste of stevigste lamp maar voor dat geld wel prima.
Lamp Lidl
Neklamp
Voor wie het leuk vindt, wolplein heeft dit jaar weer een CAL.
Patroontjes zijn gratis, je zou een wolpakket kunnen bestellen bij ze. Maar denk dat de meeste hier wel de meeste kleuren in huis hebben
Ik had een baal-dag.
Nu ben ik lekker een dagje borduren met mijn moeder haha
Mijn colorissimo trui, helemaal af! Nog niet geblokt. Maar dat ga ik wel met eerste keer wassen doen. Ik wil hem gewoon aan!
Bij mijn omastoel. Vind mijn dochter erg passend als ik weer eens zit te breien
Heel erg mooi! Wat voor garen heb je gebruikt? Vind het kleurverloop heel tof
Heel mooi!
Dank je!
Colorissimo van Lana grossa is het, heerlijk zachte merinowol.
Ohh ja heerlijk! Lijkt me een hele fijne trui om te dragen ook dan
Ik ben op zoek naar een leuke kerst haak cal, iemand een tip? Voor een kerststal, krans of kerstboom, zoiets? Mag ook gewoon iets op YouTube zijn zodat ik mijn restjes op kan haken haha
Er staat er een een paar posts hierboven!
Ik had oude borduurboekjes van mijn oma gevonden en daar stonden ook wat kerstdingen in, dus nu ben ik servetten voor Kerst aan het borduren maar ik ga dat nooit redden voor zoveel mensen Leuk idee maar ik bedacht me ook pas veel te laat dat de achterkant er dan natuurlijk ook redelijk uit moet zien en dat is niet mijn sterkste kant. Dus de komende weken zit ik alleen maar dit te doen vrees ik :’)
Of afwerken met een leuk stofje aan de achterkant?
Maak je foto’s van het resultaat?
Die heeft niet echt YouTube filmpjes toch?
Nee dat niet. Ik begreep uit je bericht niet dat het met filmpjes moest.
Misschien past dit hier niet echt maar ik heb mijn handwerk-database op Notion een make-over gegeven en ik vind het er zo gezellig uitzien.
Leuke afwisseling van draadjes wegwerken hehehe. Ik heb nu drie dingen liggen waarvan ik bijna alleen nog het afwerken hoef te doen.
Ben bezig met mijn eerste wearable, een beanie voor mijn vriend! Wat vind ik haken toch ontspannend (zit een beetje mentaal niet helemaal lekker), zo fijn om hiermee bezig te zijn. Ik wil toch wel eens weer proberen te breien, paar jaar geleden lukte het me totaal niet maar vind de look van gebreide kleren zo mooi dat ik het waarschijnlijk toch weer eens een kans ga geven!