Wat is dit voor website?
Wat kan je hiermee?
#interesse
Wat is dit voor website?
Wat kan je hiermee?
#interesse
Notion! Je kan er echt heel veel mee. Het is een soort Excel/Word/notitie/agenda-app ineen met ook functies die je in productiviteitsapps en zo hebt (van die Trello-achtige borden). En ergens werkt het ook een beetje zoals een website, met linkjes naar andere pagina’s en zo. Dat maakt het navigeren/gebruiken heel makkelijk. Ik heb zo’n beetje mijn hele leven hierin georganiseerd, haha.
Voor het organiseren van handwerkprojectjes vind ik vooral de bookmarks fijn:
Edit: ik heb net ontdekt dat mensen ook templates bouwen en (te koop) aanbieden.
Hij is af! Niet perfect maar dat had ik ook niet verwacht als m’n tweede (eerste die klaar is) project. Mijn vriend wilde heel graag zo’n korte beanie voel me heel voldaan! En zo leuk om te zien hoe het allemaal samenkomt. Denk dat ik hierna aan een sweater ga beginnen maar twijfel nog tussen twee patronen.
Heeft iemand toevallig interesse in 18ct waste canvas? Ik had per ongeluk de verkeerde maat besteld, wel nog getest maar de maat werkt niet voor wat ik wil maken.
Het is een stuk van 100x60cm, er is alleen een klein hoekje van ong. 5x4cm uit (omdat ik hoopte dat de maat toch goed was ). Ik hoef er verder niets voor, maar ik vind het zonde als het hier ongebruikt blijft liggen.
Hoe schattig!
Wil je deze ook in een maat M maken ajb?
Ik zet je op de lijst. 2030 zal het worden, goed?
Goed! Zal daarna een leven lang meegaan dus lijkt me een redelijke planning
Heeft hier iemand ervaring met een (goedkope) parapluhaspel? Ik heb een paar strengen garen (is dit hoe het in het Nederlands vertaald wordt van yarn hanks?) gekocht en eentje zelf geprobeerd te winden en het is 1 gigantische knoop geworden
Haha Ojee, om de knieën gaat op zich wel maar een wol paraplu is wel handiger. In heb er een van scheepjes, is niet zo duur.
Ik heb een goedkope die heel erg niet fijn is, ik ga even zoeken hoe die heet. Vind ik echt geen aanrader. Ik had een tweedehandse houten, die was top!
Zoals onderstaande heb ik, geen aanrader…
En @Bertha heel erg bedankt! Lijkt me dat het dus wel de moeite en het geld waard is om er 1 aan te schaffen. Heb een tweedehandse scheepjes kunnen vinden dus heb de verkoper net een berichtje gestuurd!
Ik heb deze set, van Amazon een wol paraplu en bal winder. Gekocht van de zomer voor €62 dus zie dat hij nu wel goedkoper is. Niet per sé goedkoop maar wel goedkoper dan houten versies en ben er erg blij mee. Al veel bolletjes tot cakes kunnen maken en als ik het opzet kan zelfs mijn peuter een bol winden
Deze lijkt heel erg op die ik heb, wat vind je er niet fijn aan?
Sucesful adulting dit! Haha
Ik vind hem niet stabiel genoeg, ik moet heel erg opletten of hij niet van de tafel valt als ik snel draai.
Ook zijn er meer hoekjes etc waar draad achter kan blijven hangen. De klem vind ik niet sterk genoeg. Mijn oude houten zat echt vast vast aan de tafel en was meer solide. Daar kon ik echt goed snel mee werken.
Ah dan is de bevestiging denk ik toch anders. Die ik heb kan ik wel echt goed strak op de tafel monteren en heb een keer zo snel gedraaid dat de cake, was halverwege, van de bol winder af vloog de draad kan wel aan meer dingen blijven hangen inderdaad, maar als ik de paraplu net zo hoog doe als de winder dan gaat het eigenlijk wel goed.