Omatopic #2

Ik heb nog nooit gehaakt maar ik wil dit!!!

Ga het leren!

1 like

Wat een liefies! :heart_eyes:

1 like

Is het niet heel moeilijk?

Nee. Voor dit soort dingen heb je eigenlijk maar 1 steek nodig, een vaste.

En dit is handig/mooier voor knuffels maar duurde bij mij heel lang voor het klikte

2 likes

Vandaag begonnen aan een babydekentje voor m’n schoonzus. Heb geen patroon, dus doe maar wat qua lengte. Hoop dat het groot genoeg gaat zijn.

19 likes

Leuk!!!

1 like

Heb me een beetje ingelezen en de filmpjes bekeken. Daarvan raak ik al lichtelijk in paniek. Niks voor mij dus :joy:

2 likes

34 likes

Een project BIJNA afhebben is zo’n mindfuck, dacht nog een uurtje bezig te zijn maar zit nu al sinds 8:00 uur als een bezetene te haken :skull_and_crossbones:

9 likes

Voor een wiegdeken houd ik 80 cm breedte aan, dat is volgens mij prima! Dekentjes doe ik ook altijd zonder patroon.

2 likes

Ik ken het. En dan toch blijven doorgaan, want HET MOET EN HET ZAL AF ZIJN.

En de volgende dag heb je beurse vingers

5 likes

Ja echt precies dit :sweat_smile: mijn kleed is nu gelukkig af, even de haaknaalden in de hoek gegooid voor de komende dagen

1 like

Heb nu 70cm en ga m denk ik nog blokken dus dan is ie wss nog wat cm langer. Ik ben al een eindje op weg, zit al 1 hele bol wol in dus ga ook niet meer opnieuw beginnen. Ze moeten het hier maar mee doen haha

1 like

Ik denk dat ik ongeveer op de helft ben

27 likes

Ik heb zoveel respect voor je geduld

1 like

Het is geen geduld. Het is gewoon stront koppig zijn

6 likes

Heel mooi met die kraaltjes! Moet je dan kraaltje voor kraaltje alles op je naald doen?

2 likes

Ik gebruik twee manieren
Couch stitching. Dus aan een draad rijg je alle kralen (ik doe het per drie, want ik wil gecontroleerd werken) en met een tweede draad zet je de eerste vast (dus na elke 3 kralen maakte ik een steek tussen de kralen). Dit zie je bij de witte)

Backstitch: 3 kralen per steek. Zie je bij de gouden en koperen kralen. Hier moet je wel goed inschatten hoe lang zo’n steek ongeveer is

En een ieniemini naald waarin je zo in de kralenpot kunt scheppen

2 likes

Het eerste patroon van de adventCAL van Wolplein staat online. Ik heb het pakket cadeau gekregen, ben benieuwd hoe ver ik kom. Ik ben namelijk pas in september begonnen met haken :grimacing: dus denk niet dat het me lukt op 1 per dag te maken.

4 likes