Maar het vult je hart wel vol met liefde
Dekentje voor de baby van m’n schoonzus, begint al redelijk op te schieten maar heb toch wel meer bollen wol nodig dan gedacht. Zitten er nu bijna 3 in, had er 6 besteld maar ben nog niet op de helft.
Wat een mooie steek! Welke is dit?
De Shell stitch! Heel makkelijk, dus haakt heerlijk weg.
Ik kan niet wachten tot mijn vest af is. Vind het zo kut om met lelijke kleuren te haken. Heb gewoon niks om naar uit te kijken
Brava
Volgens mij raakten we in dezelfde week enthousiast over haken, leuk om bij een van ons durf en daadkracht te zien
Hahaha nouja ik heb toen dat kwalletje gemaakt, wol gekocht voor deze muts en 6 weken geen haak aangeraakt. Elke week dacht ik: “nu maak ik hem echt!”, maar pas nu ik dacht te laat te zijn durfde ik het aan, haha. Ik heb er twee dagen over gedaan, het is een simpel model (wel een langzame steek, yarn over slip stitch).
Zo leuk! word gelijk vrolijk van die kleur ook
13e maand en een kortingscode waardoor ik nu dure wol heb besteld. Zat er al een tijdje naar te kijken, zulke mooie kleuren (handgeverfd). Heb ook nog een streng caramel erbij. Nog geen idee wat ik er mee wil maken, maar zin in dat het binnen is.
Voor wie ook korting wil: FIJNEKERST geeft 25% korting bij ge-woonjans.nl
Mijn favoriete shoplogs!!
Leuk! Goede tip van de kortingscode, je hebt me geïnspireerd, die mini-sets zijn geweldig leuk Ik heb er net 3 aangeschaft
Heerlijk! Ik moet me altijd inhouden om te kopen want weet eigenlijk nooit wat ik van 1 skein moet maken, en meerderen zijn dan weer heel duur.
Sokken kunnen altijd! Of een muts!
Soms heb ik nadat ik met een nieuwe bol garen gestart ben een verdikking in de eerste paar steken aan de binnenkant en dan zie je echt een streep aan de goede kant (in het echt veel duidelijk dan op de foto). Iemand enig idee hoe dat komt?
Ik doe het op deze manier maar ik brei dus niet de eerste paar steken met het nieuwe garen en de yarntail samen. Net om te voorkomen dat dat dikkere steken zouden worden.
Laat de oude draad eens hangen en werk het dan weg, denk dat het gewoon een tension ding is
Draad niet meenemen maar gewoon laten hangen? Ja dat kan ik wel proberen!
Het gebeurt ook niet altijd maar de ene keer brei ik misschien net wat vaster dan de ander keer.
En nu stoor ik me er enorm aan maar het is te ver terug om nog uit te halen. Zit gelukkig wel op mijn rug bovenaan.