Een octopus- of kwallenknuffeltje is misschien leuk? Je hebt leuke no-sew-patronen met schattige spiraalvormige tentakeltjes. En hem dan waar ze bij zit afmaken en aan haar geven! Misschien kan ze zelfs “helpen” (echt of een beetje meeklooien).
Poppenkleertjes? Zijn vaak supersnel klaar!
Een kroon of poppenkleertjes doen hget hier altijd goed bij mijn kleuter
Misschien een pannenlap voor in een speel keuken ? Ik heb deze laatst voor familie gemaakt en had een gewoon formaat pannenlap in een dag gehaakt. Had gewoon twee draadjes dubbel gedaan, exacte maten maken dan ook niet echt uit.
Edit: en voor een kindje kan je natuurlijk veel kleiner maken en daardoor sneller klaar zijn!
Wauw echt superleuk!! Is ie gebreid of gehaakt?
Ooit ga ik nog zo’n patchwork vest maken. Vind ze nog steeds leuk
Met dik garen heb je snel wat!
Dit is drie kwartier max denk voor mij dus als je wat langzamer bent is t ook wel snel te doen.
Gehaakt! Super makkelijk!
Ik heb vanochtend mijn Oslo hat van Petiteknit afgemaakt! Ik vind hem zooo leuk geworden. Love alle kleurtjes in deze garen. Het is handgeverfd, maar het merk weet ik niet meer :’)
Hij moet nog wel geblockt worden trouwens.
Ik zit eraan te denken om naar de handwerkbeurs te gaan volgende week… Het is eindelijk een keer dichtbij (Houten), maar ik zou dan wel alleen moeten. Hmm
Heel mooi!! En heel veel gaan er alleen heen hoor! Lekker doen! Ik heb een no buy en ga alleen als een vriendin kaartjes wint en dan huilen omdat ik niets mag kopen
Ik heb hier een tijdje terug een meiske van vier heel blij gemaakt met een eenhoorn tasje (echt snel, een cirkel met een flap, en daarna oortjes, hoorn en krulharen). Vond ze zo leuk. Anders misschien een regenboog sleutelhanger? Ik gebruik dan vaak het patroon van Martine de Regt, crochetlife. Leuk, snel en simpel!
Weet iemand dit: ik kom voor een project wol te kort. Dus ik wil bijbestellen, maar wel uit hetzelfde verfbad. Ik heb de wikkel bewaard dus heb het nummer, alleen ik kan dit nergens in de bestelling aangeven. Het gaat om een bestelling bij wolplein trouwens.
Vooraf even mailen
Thanks! Ga ik doen.
Sorry voor de drie dubbelpost, maar ik zie wel dat ze dit volgens mij niet doen
Heb ze wel gemaild met de vraag, ben benieuwd.
Ze deden het een paar jaar geleden wel! Denk vooral dat als het pas in een bericht bij/na de bestelling staat het niet kan, omdat het dan al ingepakt is misschien
Ik ben nu bezig met een bandana! Super makkelijk! Kan je ook nog maken
Pretttyyyyy