Weet er iemand misschien een leuk craft clubje waar ik bij kan aansluiten? Ik zou graag meer tijd aan borduren willen besteden en het lijkt mij ook leuk mensen te ontmoeten die ook iets van handwerk doen. Ik woon zelf in Amsterdam maar door het reizen voor werk kan ik ook in Rotterdam, Leiden, Haarlem afspreken. Ik zou het ook leuk vinden om zelf iets op te starten in Amsterdam als er mensen geïnteresseerd zijn
Misschien zit hier iets bij
Heeeel erg leuk
Ik heb me hier weleens in verdiept (ook via die 'Stitch ‘n bitch’-site) en veel dingen in Amsterdam leken verouderd/niet meer actief, maarrrrr volgens mij is er een groepje breiers + hakers dat elke donderdagavond samenkomt in OBA Centraal (Knitters of Amsterdam). Denk dat je daar vast welkom bent met je borduurwerkje!
Door burn-out-angststoornis-combi ben ik nog nooit geweest en überhaupt niet zo avontuurlijk ingesteld maar het lijkt me wel heel leuk om ergens in de toekomst bij die Knitters of bij andere handwerkgezelligheid aan te sluiten, haha, dus houd me op de hoogte als je bent geweest of iets opstart.
Volgens mij ook leuk: Knits and notes. Zij organiseren o.a. bioscoopavondjes waarbij dan het licht aanblijft zodat je kan handwerken tijdens de film.
1 van mijn voornemens voor dit jaar is mijn borduurwerk af te krijgen.
Ik moet elke dag minimaal 122 steken zetten dan is hij 31 dec af.
Tot nu toe heb ik al elke dag het dubbele gedaan dus hopenlijk houd ik het vol haha.
Ik ben dit borduurwerk namelijk best zat en ben de afgelopen tijd meer met andere bezig geweest maar nu wil ik deze gewoon klaar hebben.
Nee joh je moet nog een jaar een borduurwerk maken die je niet leuk vindt? Vreselijk. Kan je het niet verkopen via Marktplaats ofzo? Vast iemand die het over wil nemen en verder wil gaan.
Het ziet er tot nu toe wel mooi uit!
Wauw wat een goede tips, dankjewel en als er animo is voor een klein groepje zal ik je een bericht sturen
Haha nee ik vind hem wel leuk maar ik ben al ruim 4 jaar bezig omdat ik veelste veel dingen tegelijk doe. En nu heb ik zo iets van eerst deze af! Dan ga ik daarna wat kleinere werken doen inplaats van die mega dingen.
Hij is ook super mooi, vind hem geweldig maar af en toe ook frustrerend want er zitten zoveel confettisteken in dat je voor geen meter opschiet naar het idee,
Die was het! Het patroon v Pinterest!
Nee! Dat doen ze helaas niet meer. Je kan wel naar hun winkel/magazijn, dan kan het wel. Maar dat is totaal niet bij mij in de buurt. Heb t vandaag binnen gekregen, ligt nog bij de buren. Hoop dat ik geen kleurverschil ga zien.
Ohh stom zeg! Hopelijk heb je toch hetzelfde bad gekregen
Ik ben uiteindelijk met een vriendin en mijn man geweest! (Zo lief dat hij meewilde, haha). Het was leuk, maar wel errug druk. Heb wel wat leuke dingetjes gekocht, waaronder dit:
Ik vond het zo schattig, kon hem niet achterlaten.
Geweldig!!! I love film kijken en haken, ik ga hier zéker een keer heen!
@Koekelaar ik ken ook breiclub noord, maar zij hebben een tijdelijke ledenstop zie ik
Halloo, ik kom hier binnenvallen als beginnende breidt. Ik ben met m’n eerste breiwerk bezig maar loop nu vast. Ik dacht dat ik m’n rij had afgemaakt en toen verschoof ik de steken wat en schoot er wat los. En nu zit ik met een losse lus aan het einde van m’n naald waarvan ik niet snap waar hij vandaan komt/heen moet haha. Ziet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Een foto is misschien wel handig
Lol, niet m’n avond
Ik denk dat het gewoon de laatste steek is en dat je die opnieuw moet breien. Of moet je meerderen of minderen voor een laatste steek?
Hoe bedoel je? Moet ik hem met m’n linker of rechternaald oppakken? (Waarschijnlijk een domme vraag dit, maar ben vorige week begonnen met breien dus ik weet nog niet echt wat ik doe haha)