Omatopic #2

Heel erg leuk!! En echt veel geleerd :smiley: had het veel eerder moeten doen denk ik :rofl:

3 likes

Zo fijn! Leuk dat je er wat aan hebt gehad, wat heb je allemaal gedaan in je workshop?

1 like

We begonnen met een opzetlus, dan een rijtje lossen, daarna 2 rijtjes vasten en daarna stokjes :smiley: Eindelijk begrijp ik het een beetje na mijn eerdere pogingen. Nogmaals bedankt voor de workshop tip @Sedana en @Bertha

15 likes

Een vriendin van mij is zwanger en ik zou graag een dekentje willen haken voor in de wagen. Welke wol gebruiken jullie het liefste voor baby projecten?

1 like

Merino baby wol vind ik zelf fijn om te gebruiken.

Omg ik had nog twee bollen nodig om een verjaardagscadeau voor m’n vriendin af te maken (wil het graag voor zondag afhebben) maar in de winkel vertelde ze me dat het uit het assortiment is gehaald :cry: Vanavond maar eens het internet afstruinen maar daar gaat m’n zondag deadline (gaat om Phildar frimas in camel)

Phildar Frimas kl.Camel katoen en wol | C.R. Couture Snel bestellen!

6 likes

omg EN in de aanbieding :face_holding_back_tears: je bent een held!! Dankjewel!

5 likes

Wat leuk! Ik heb afgelopen maand ook een workshop gevolgd. Dat je tussendoor gewoonweg kunt vragen of het klopt wat je doet, vond ik al behulpzaam. :joy: Heb je al iets in gedachten waar je je aan wil gaan wagen als eerste project? Veel plezier met oefenen!

En bedankt voor de tip @Sedana, dat is een goed idee!

2 likes

Ik vind jou altijd zo lief en helpend :smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

Ahh lief van je!

Heel erg leuk! En idd dat je meteen kan vragen of je iets goed of fout doet is veel handiger! Wol en haaknaalden zijn inmiddels gekocht bij de action :smiley:

2 likes

Nou dat precies idd! Ik heb nog helemaal geen idee wat ik wil gaan maken als eerste project :rofl: Ik vind alles zoo leuk haha

2 likes

Update van m’n dekentje, wel echt een crappy foto door het slechte licht. Maar hij is bijna af! Denk nog ong 10cm erbij haken dan nog draadjes wegwerken en blocken en dan is ie helemaal af.

28 likes

Update

17 likes

Omfg

2 likes

Zo ik heb afgelopen weken de beide oma topics volledig gelezen, heeeeerlijk wat een leuke dingen maakt iedereen :star_struck:. Gelijk ook mijn eerste post op dit forum, maar ik hoop hier wel vaker mijn werkjes te kunnen gaan delen! Borduren kan ik, haken ben ik mezelf aan het leren (maar vind ik nog erg frustrerend), breien wil ik nog leren.

20 likes

Zag dit in de folder van de Aldi, misschien iets voor iemand hier?

6 likes

Ik ben in de kerstvakantie begonnen met haken en vind het na een hoop granny squares binnenkort tijd om aan iets groters te beginnen. Ik zou heel graag deze top maken: Eucalyptus Crop Crochet Pattern by YarnThrift (Guest Designer) - Hooked on Homemade Happiness

Ik ben dus begonnen met de sedge stitch oefenen, maar in deze omschrijving staat dat een sedge stitch 1x single crochet en 1x double crochet is, terwijl de filmpjes allemaal single, half, double zeggen. Iemand die weet wat het is en wat ik voor deze top het beste kan volgen?

1 like

Ik zou gewoon de instructie van het patroon volgen!

1 like