Ahh thanks voor het snelle antwoord en @Whoopdidoo ik denk dat ik het snap, ik ga het proberen
Heeft er iemand nog leuke projecten in de queue?
hahahaha wat cute
Ik ben echt totaal delulu dat ik dit voor mn volgende project hebt gekozen. Ik heb in januari een breicursus gedaan, en in de tussentijd twee truien plat gebreid. ( Met breinaald maat 10 en 12.) Dit patroon is in raglan, met maatje 4,5/5,5, mohair wol en met colourwork. Dus een leuke uitdaging haha.
Wat een leuke! Welk patroon is dit?
Een vriendin van mij had het hier laatst over, haha. Mag ik vragen welk patroon je gebruikt? Heel leuk om cadeau te doen aan je zus!
Ik heb het patroon nog niet. Maar te koop op Etsy bij LivinTheLifeCrochet
Ik ben een kussen voor mijn vriend aan het maken met wafelsteek. Zal zo ff foto posten, ook van laatst afgeronde babydeken
Dekentje moet nog geblokt worden uiteraard. Die heb ik dus van die goedkope wol van Gideon gemaakt
Ook heel leuk! Waar heb je dit formaat vulling gehaald?
Ik had het binnenkussen al maar het is de standaard maat 50x30
Kleuren kloppen niet helemaal maar ik ben bezig met:
Tas, bijna toe aan de handvatten
Vest van Gideon-garen:
Leuk patroon, de tas! Ik wil ook een tas haken, maar zit al weer dagen lang alleen maar te scrollen door eindeloos veel patronen omdat ik geen keuze kan maken
Heeft iemand tips hoe/waar het beste patronen te zoeken? Ik wil een jongensvest breien in mt 128 ongeveer maar vind op bv Etsy echt weinig. Zoek het liefst een relatief simpel knoopvest in bv tricotsteek, zoiets als dit (patroon niet vindbaar)
Op ravelry kun je veel filters toepassen en staan veel patronen
Kringloop en dan bij de tijdschriften?