Omatopic #2

Maar 16 nogwat cent per streng. Ze kan t ook opsturen toch staat er bij :no_mouth:

1 like

Ja maar zoveel geld joh. Doe normaal.

1 like

Ben je wss wel voor de rest van je leven klaar met borduurgaren kopen. Kleine investering voor jaren lol! (Ik ben een enabler)

3 likes

Ja dat ben je zeker :joy: Al ben ik ook zo bij anderen :joy:

2 likes

Shit ik heb een fout gemaakt in de rij hieronder op de hoek. Moet ik nu mijn hele rij er uit halen (geen zin in!!) Of kan ik het nog fixen op een manier?

1 like

Wat is je fout? Ik ben niet zo’n fan van heen en week omdat die laatste steek altijd twijfelachtig is.

Dat ik op de rij er onder niet z’n hoekje heb er als daaronder.

Ik zie t niet, hooguit dat je deze rij nog een steek moet, maar als je aantal klopt dan is dat niet. Wat ben je aan het maken?

ik heb dus het gevoel dat ik op de vorige rij een steek te weinig heb gedaan waardoor ik nu schuin ga principe naar boven. Ik ben nu gewoon die steek aan het oefenen. met de rijen. Het patroon wat ik heb snap ik gewoon simpelweg nog niet en moet ik even rustig voor zitten.

Ben even verder gegaan en inderdaad, steek te weinig gedaan eronder. :sweat_smile:

1 like

Ja de laatste steek lijkt altijd alsof je m niet moet doen maar dan moet ie nog wel.

learned it the hard way. nu is de vraag of ik alles er uit ga trekken of dat ik vrolijk door ga.
(aka kan mijn brein het los laten of niet)

Als dit niks wordt lekker doorgaan toch. Of maak je wel echt iets?

Ik wil kijken of ik dit gewoon zo op deze manier afmaak als “deken” zijnde of dat ik na deze bol stop en dan toch het patroon ga volgen. Al is dat voor mij echt nog abracadabra

Ohja lastig. Ik zou gewoon oefenen en dan een keer opnieuw beginnen met het patroon.

Ik ben aan het oefenen met mn programma voor als ik echt patronen ga maken. Heb m eindelijk door denk.

8 likes

Waarschijnlijk heb je in de vorige rij(en) één steek te weinig gedaan.
Als je zo doorgaat loopt het steeds schuiner. Je zou kunnen proberen om nu een stokje of zelfs een dubbelstokje te maken in de laatste steek van 2 rijen terug. Dan is het wel weer recht, maar mooi is anders. De enige oplossing is volgens mij het weer uithalen.

Beetje laat misschien, maar je bent inderdaad de laatste steek vergeten. Op het moment dat je de foto maakte had je het nog vrij gemakkelijk kunnen corrigeren door de laatste steek die je gemaakt hebt uit te halen en opnieuw te maken (die zit volgens mij ook niet goed namelijk) en de laatste steek er naast te maken.

Tip van oma (ik haak al jaren en dit doe ik nog steeds) altijd in je eerste en laatste steek van de toer een steekmarkeerder zodat je ze niet per ongeluk vergeet, en tellen, tellen tellen.

4 likes

En ben al begonnen met wikkelen van de strengen die nog niet gewikkeld zijn :rofl: ik ga nu de MP app verwijderen @Clancy

13 likes

WOOOOOOOOOW :heart_eyes_cat:

1 like

Zo jaloers! Ik kijk maar 3x per dag naar die ene advertentie…

1 like

Ja dit is wat minder dan 4000 dinges. Ongeveer 550-600 :no_mouth:

1 like