Ja weet niet het is nu ook gewoon zomer ik heb geen idee wat ik in de winter wil hahaha
Ik ben vergeten om een stopnaald mee te nemen op vakantie, wat dom kan ik m’n sokken niet afmaken, net klaar met de teen minderingen
Ja weet niet het is nu ook gewoon zomer ik heb geen idee wat ik in de winter wil hahaha
Ik ben vergeten om een stopnaald mee te nemen op vakantie, wat dom kan ik m’n sokken niet afmaken, net klaar met de teen minderingen
Wat een supertof garen is dit! Komt het lichtroze nou uit diezelfde bol?
Ja uit dezelfde bol! Het is: Laines Du Nord Laines du Nord - Paint Sock
Thanks! Worden echt leuke sokken.
Er is een tutorial door Knitty natty die dit oplost! Ik weet niet of je genoeg draad hebt gezien je twee sokken erop hebt, en heb het zelf nooit gedaan, maar wellicht heb je er wat aan: https://youtu.be/VegTUb6p08E?si=_xlUWcskX5DFJJhS
Oh wauw wat handig zeg, wat een goede tip!!! Ik heb het nu al van m’n naald afgehaald en een nieuwe sok opgezet maar anders had ik het zeker geprobeerd!
Hoi! Is er iemand goed in Engelse breipatronen? Ik kom ergens even helemaal niet uit namelijk
Ja hoor, we kunnen hier even meekijken!
Het gaat eigenlijk om dat laatste stukje. Die groen gemarkeerde cijfers zijn mijn maat. Er staat ‘a total of 32 rows’ maar waar begin je die 32 te tellen? Vanaf de pickups van het schouderstukje? Vanaf de cast-on’s van het aan elkaar verbinden van de achterkant? Of vanaf de repeats van row1-row2?
Ik heb een keer een ander tanktop-patroon gemaakt en daar had ik moeten tellen vanaf het schouderbandje (de eerste row van het hele pand) ipv de eerste rij van de repeats, waardoor het veel te lang was die fout wil ik niet nog een keer maken
Vanaf de row 1 en row 2 die daar vlak boven staan
Dank voor je mega snelle antwoord!
Ik heb alles gedaan tot die 2 regels waar je het nu over hebt. Dus die regels moet ik dan beide 16x doen toch?
Hmm ja dat is een goeie. Normaal zou ik zeggen allebei de rijen 32 keer maar hier twijfel ik. Dus na 16x even meten of je in de buurt van de vereiste cm’s zit en dan kun je het niet fout doen. Succes!
Ja rij 1 en 2 16 keer. Dan heb je 32 rijen totaal voor dat stuk.
Superleuk!
Even lekker mijn sokken la opgeruimd en mijn zelf gebreide sokken netjes opgevouwen. Lekker overzichtelijk zo, in plaats van alles op een hoop naast mijn bed
Helemaal vrolijk mandje zo met alle kleurtjes!
Omg heerlijk al die kleurtjes
Ja, stiekem ben ik een amigurumi project aan het uitstellen, want fuck dat