Omatopic #2

19 likes

Deze boekenlegger (inclusief zelfgemaakt kwastje) voor m’n vader gemaakt, ga ik vanmiddag geven. Wilde het met vaderdag geven, maar het maken duurde een stuk langer dan verwacht. Op de achterkant staat ook zijn naam geborduurd. Met toepasselijk boek over scheepswrakken.
Hij is dol op schepen, omdat zijn vader schepen op schaal bouwde van schilderijen of boeken (hij deed soms wel 3 jaar over 1 schip!) en onze voorvaderen waren zeelui

68 likes

Wat een leuk idee!

2 likes

Alfred nummer 2 :smiling_face_with_tear:

12 likes

Een trui of hempje afbreien lukt me nooit, sokken daarentegen, die kunnen altijd even tussendoor en komen wel af

Ik maak altijd standaard simpele sokken maar ben laatst begonnen met ze 2*2rib te maken, rondom het been en aan de bovenkant van de voet dan zakken ze minder snel af en zitten ze gewoon net iets beter. Duurt wel langer

12 likes

Eindelijk AF. Heb ‘m nu heel even in lauw water liggen met een drupje wasmiddel want ik heb altijd mega zweetklauwen dus voor ie ingelijst wordt even schoonmaken :upside_down_face::upside_down_face:. The end of an era dit hoor

60 likes

Haak je heen en weer?

1 like

Omg wat gaaf!! Weet je al waar je heen op gay hangen? Wat een doorzettingsvermogen :grin:

Eh ik denk het? Weet ik veel. IK GA HET NU NIET UITHALEN :cry:

1 like

Ja hij zit er iets anders uit dan “normaal” en dat is t enige wat ik kan bedenken, omdat t er uit ziet als dat je bv voor een pannenlap heen en weer gaat met vasten. Maar misschien is dat gewoon het patroon dat kan natuurlijk ook! Wil niet zeggen dat t fout is.

Naja, te laat!
Terug naar sjaals en leuke dingen haken!

19 likes

Heel schattig!

2 likes

Ahw thanks! :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Voor wie al toe wil leven naar de feestdagen: Wolplein heeft dit jaar een hele uitgebreide kerstCAL.

https://www.wolplein.nl/pakketten/haakpakketten/wolplein-magische-kerstcal-2024-haakpakket

8 likes

Geweldig!

3 likes

Heeeel vet zeg. Hoe lang heb je er uiteindelijk aan gewerkt?

1 like

Ik heb jullie hulp nodig! Laatste keer dat ik gehaakt heb is alweer meer dan een jaar geleden en ik kan gewoon niet zien fo ik m’n project binnenstebuiten heb zitten of niet. Dus help?:grimacing:

2 likes

Ziet er uit als de “goede” kant buiten. Je ziet een soort v tjes.

1 like

Yes, dan heb ik het goed gedaan haha! Ik wist idd van die v’tjes, maar kon het niet zo goed zien.
Dank je wel! Ben een t-rex die archealoog is aan het maken haha

Dat klinkt echt heel leuk!