Omatopic #2

Ik wil deze bestellen maar ik maak nooit iets af dus ik weet nu al dat het 118 euro aan garen in mijn kast wordt :joy: hij is wel echt geweldig!

2 likes

Het is dat je het zelf zegt hahaha :joy:

2,5 jaar HA HA HA

4 likes

Nog niet helemaal gezien maar interessant dit!

6 likes

Ik haat m’n kat nu even zo erg

3 likes

Ben een beetje aan het haken met borduurgaren dat van kleur verandert in de zon!

21 likes

Ik snap nu waarom sommig garen lastig te verkrijgen is in Nederland. Heb ondertussen 2 merken benaderd wat hun voorwaarden zijn om direct bij ze te bestellen. Bij een Nederlands merk was het minimale orderbedrag volgens mij rond de 300 euro. En onlangs bij een groter hobbymerk ook. Plus was gewoon nieuwsgierig. Nou bij het ene merk moet je voor 1000 kilo bestellen en de ander 600 kilo :joy::sob: Janken geen handeltje voor mij. Nu is er nog een merk maar vrees dat het soortgelijk zal zijn. Vraag me heel erg af hoe webshops dat doen.

Foto voor de leuk

19 likes

Alfred opnieuw gemaakt :joy:
Ja, z’n snavel gaat voor het inpakken nog een keer tussen de stijltang :joy:

19 likes

Waarom heb je m toch nog opnieuw gemaakt? Vorige was ook cute toch?

Omdat je de vorige keer erover begon! :joy:

3 likes

Oh nee :sob:

1 like

Heb je deze zelf gemaakt? Wat zijn ze schattig!

1 like

Ja! Dankje

1 like

Af!

27 likes

Granny squares haken is geweldig, maar het aan elkaar maken heb ik 2 meer dan jaar uitgesteld :sweat_smile: wel trots op het resultaat! Denk wel dat ik er nog een binnentas van stof in naai, want anders gaat het snel lelijk worden ben ik bang.

40 likes

Schattig!

1 like

Heel leuk! Mooie kleuren ook bij elkaar.

En het is niet de meest fancy oplossing, maar ik vind join as you go een verademing voor granny squares. Zo saai anders om in elkaar te zetten…

2 likes

Jullie mogen je granny’s wel naar mij sturen! Ik houd van granny’s aan elkaar vastmaken :joy:

2 likes

Af!!!

27 likes

Join as you go kan ik ook nog eens proberen, maar wilde de squares allemaal verschillend, dan is het wel makkelijker om te bepalen hoe ze moeten worden als af zijn. Of je moet echt een plan maken, maar dat staat mij ook tegen :sweat_smile:

3 likes