Omatopic #2

Ik zou het in iedere zijkant van een vtje doen, maar twijfel nu zelf ook…

3 likes

Ik heb hulp nodig😁 Een haak patroon geeft dit garen aan: I Love This Yarn - Super Soft Super‬‭ Savings” - Worsted/Medium 4 weight.
Maar als ik het Google krijg ik alleen Amerikaanse webshops te zien. Weet iemand welke optie die in Nederland beschikbaar is mogelijk dit kan vervangen?

1 like

Met garen van 5 t/m 5,5 zit je goed

2 likes

Ik vind Yarnsub hier vaak een handige website voor!

4 likes

Babydeken gegeven vandaag :grin:

44 likes

Oehhh wat een leuke! Wat voor garen heb je gebruikt? Vind het altijd leuk als babyspul een beetje vrolijke kleuren heeft.

3 likes

Volgens mij is dit gewoon van de zeeman! Idd leuke kleuren he, hier nog een betere foto

16 likes

Toevallig iemand nog een idee? Ik ga morgen verder maar hoop het dan niet weer te hoeven uithalen…

Moet je nog iets met dat randje? Bv daar nog verder op haken? Want als t gewoon voor de afwerking is zou ik gewoon wat doen😂

Bij vasten zou ik 1 vaste per rij doen, dus alleen de roze streepjes. Bij mij komt dat meestal mooi uit!

Maar wat @Whoopdidoo zegt, als er verder niks aan vast komt maakt het niet superveel uit. Dus als je niet helemaal uitkomt kun je af en toe een extra vaste maken. In de hoekjes zou ik er zelf drie doen, dan krijg je een mooier gedefinieerd hoekje. Met twee wordt het wat ronder, dus net wat je zelf mooi vindt natuurlijk.

4 likes

Nee ik moet vanaf daar verder haken! Wordt de bodem van een tas met een specifieke structuur, dus het moet wel kloppen….

Staan er dan geen aantallen bij waaruit je het af kan leiden?

Nee, helaas. Je moet een lap haken van een bepaald aantal cm en dan een rand eromheen en vanaf daar een patroon, maar dus zonder aantallen

Kan je met het patroon uitrekenen hoeveel je uiteindelijk nodig moet hebben?

Mijn nieuwste werkje!

46 likes

Heel leuk die kleuren!

2 likes

Mn update was een hele tijd geleden, maar ben ik ben inmiddels weer lekker bezig :blush:

Moet van een paar rijen nog draadjes wegwerken, dat doe ik meestal tijdens een teams meeting als ik niet zoveel hoef te zeggen😂

57 likes

Helemaal klaar mee

21 likes

worden jullie ook zo moe van alle AI patronen die nu ineens op etsy worden aangeboden? :sob: Ik kan het ook niet uitzetten en ik wil het niet ziennnn

4 likes

Prachtig! Wat een mooie kleuren heb je gebruikt

2 likes