Omatopic #2

Kan je met het patroon uitrekenen hoeveel je uiteindelijk nodig moet hebben?

Mijn nieuwste werkje!

46 likes

Heel leuk die kleuren!

2 likes

Mn update was een hele tijd geleden, maar ben ik ben inmiddels weer lekker bezig :blush:

Moet van een paar rijen nog draadjes wegwerken, dat doe ik meestal tijdens een teams meeting als ik niet zoveel hoef te zeggen😂

57 likes

Helemaal klaar mee

21 likes

worden jullie ook zo moe van alle AI patronen die nu ineens op etsy worden aangeboden? :sob: Ik kan het ook niet uitzetten en ik wil het niet ziennnn

4 likes

Prachtig! Wat een mooie kleuren heb je gebruikt

2 likes

Lief dankjewel!

6 likes

Wow, wat mooi.

1 like

Natuurlijk de grove fout gemaakt het te laten liggen

43 likes

Topje gemaakt!

30 likes

Ze verdubbelen :weary:

36 likes

Ja vind dat zo jammer. En zoveel mensen trappen er in. Twijfel erover om over te stappen (of tenminste erbij nemen) van ravelry, ik lees dat het daar minder is.

Helaas is Ravelry niet voor borduren :frowning: Voor breien en haken ga ik daar ook meer heen, maar vind het zo jammer dat ze geen borduren hebben. Mijn hele voorpagina is AI gegenereerde patronen. Snap niet waarom je bepaalde verkopers niet kan blokkeren

2 likes

Oh mijn hersens gingen gelijk naar haken. Wist niet dat het bij borduren ook al zo’n probleem is. Dan moet je echt bij de bekende makers blijven.

Ja, echt heel erg. Moet je dit zien. Dit account plaatst suuuuper veel patronen, ze hebben er zo’n 600+, dus ik krijg dit constant aanbevolen en ik wil het niet zien :frowning:

3 likes

Kan je het niet melden?

2 likes

Janken. En mensen denken alleen he een goedkoop patroon.

1 like

Volgens mij is het probleem niet dat het niet mag, want genoeg mensen die het kopen en er blij mee zijn blijkbaar. Ik wil het zelf alleen niet zien. Dus denk dat ik met melden niet erg ver kom

4 likes

Vind je het niet fijn werken of is er een andere reden dat je het niet wilt zien?