Lief dankjewel!
Wow, wat mooi.
Ja vind dat zo jammer. En zoveel mensen trappen er in. Twijfel erover om over te stappen (of tenminste erbij nemen) van ravelry, ik lees dat het daar minder is.
Helaas is Ravelry niet voor borduren Voor breien en haken ga ik daar ook meer heen, maar vind het zo jammer dat ze geen borduren hebben. Mijn hele voorpagina is AI gegenereerde patronen. Snap niet waarom je bepaalde verkopers niet kan blokkeren
Oh mijn hersens gingen gelijk naar haken. Wist niet dat het bij borduren ook al zo’n probleem is. Dan moet je echt bij de bekende makers blijven.
Ja, echt heel erg. Moet je dit zien. Dit account plaatst suuuuper veel patronen, ze hebben er zo’n 600+, dus ik krijg dit constant aanbevolen en ik wil het niet zien
Kan je het niet melden?
Janken. En mensen denken alleen he een goedkoop patroon.
Volgens mij is het probleem niet dat het niet mag, want genoeg mensen die het kopen en er blij mee zijn blijkbaar. Ik wil het zelf alleen niet zien. Dus denk dat ik met melden niet erg ver kom
Vind je het niet fijn werken of is er een andere reden dat je het niet wilt zien?
Omdat Etsy een platform is voor mensen die handgemaakte dingen verkopen (of vintage), niet voor mensen die dropshippen of makkelijk geld willen verdienen door AI gegenereerde patronen te verkopen. Als je een patroon koopt en het maakt, dan komt het niet uit zoals op de foto, omdat het dus AI is.
Dus toch he, ik zat ook al van; is dit nu ai of niet?
Jep, toch wel. Je kan het zien aan de kleurverloop in de draad (wat dus niet kan), de schaduw en onnatuurlijk dikke textuur.
Jaa, dit is echt heel herkenbaar voor mij, zoveel AI nu op Etsy. Heel irritant.
Hebben jullie wel eens letters geborduurd met de naaimachine? Ik vind dat leuk staan op dekentjes van kinderen enzo maar zelf nooit geprobeerd. Is het goed te doen/ aan te raden? Moet je er nog iets voor kopen om op te stof te strijken (borduurring heb ik)? Mijn naaimachine heeft ook voorgeprogrammeerde letters. Zie online verschillende tutorials, maar misschien heeft iemand hier ervaring😊
Ik denk dat het Kleding naaien-topic hier meer over weet?