Oh ja grappig is dat altijd als je de minder standaard manier van iets doen als eerste leert! Ik ga ook nog steeds vrij langzaam maar het is in ieder geval sneller dan op de andere manier dus dat voelt al als een win haha.
Dank voor je antwoord! Ja ik heb zelf dus het idee dat het veel te langzaam gaat als je het vergelijkt met het voorbeeld, maar wie weet valt het inderdaad mee en moet ik gewoon doorgaan (al kost het megaveel tijd dus het is een risico) volgens mij moet ik ook aan begin en einde van de naald minderen omdat beide zijden vh vestje af moeten lopen, maar ook dat staat er niet duidelijk in…
Oh ja dat is logisch inderdaad, wat gek opgeschreven dan. Ik heb nog even zitten tellen en het lijkt me toch wel aardig kloppen, vanaf het rechte gedeelte (onderste lijn) tot het armsgat (bovenste lijn) zijn het denk ik 34 rijen (stipjes verticaal, 1 per 2 rijen), dus met om de naald 1 minderen zou dat 17 steken minderen zijn (stipjes horizontaal) en dat lijkt op die foto inderdaad wel zo’n beetje te kloppen (verticale lijn).
Och wat lief dat je dat zo hebt zitten berekenen! Ik ga braaf doorbreien, dank!
Haha ik word altijd fanatiek van dit soort dingen! Succes met breien nog even en sorry alvast als het toch niet blijkt te kloppen Doe je wel een update als ie af is?
Laat de herfst maar komen! Dit is de stitchtober van Iris borduurt van vorig jaar. Hopelijk komt hij af voordat die van dit jaar begint.
Heeft iemand al eens een windspinner gehaakt? Ik zag dat een tijdje terug bij de Pipoos hangen en vond dat er echt leuk uitzien. Ik vroeg me af of dat een beetje te doen is als semi beginner. Ik kan wel haken, maar omdat ik het niet zo vaak doe voelt het iedere keer alsof ik een beginner ben
Bedoel een als deze? Windspinner! Gratis patroon - Wolli
Volgens mijn zijn t alleen vasten, halve stokjes en stokjes en van alles 1 rij. Dus als je die steken hebt moet het te doen zijn denk ik.
Ja, zo eentje inderdaad! Oh dat moet ik kunnen. Ik ga denk ik even een filmpje of iets met plaatjes opzoeken, met alleen tekst vind ik het lastig om te zien of ik het goed doe.
Sorry not sorry <3
Heel veel borduur plezier
Ze zijn zooooo leuk
Superleuk! Ik wil er ook eentje gaan maken maar heb nog geen patroon gekocht (kan ook moeilijk kiezen eigenlijk).
@anon22550354 Ik vroeg me al af hoe ver je was, is het moeilijk om het huisje zelf te maken?
Ik ben nog niet klaar met het borduur gedeelte.
Er zitten duidelijke instructies bij voor het dak.
Het is mijn moeder gelukt.
Als ik zover ben zal ik een update plaatsen!
Hele leuke wol! Welke is dat?
Edit: ah paar posts daarvoor staat sandness garn tweed, i see. Erg mooi maar jammer dat ie kriebelt
Ze zijn veel te leuk! Ik wil ze nu alle 15 hebben het doel is een kerstboom vol met zelfgemaakte ornamenten.
Heb deze vorig jaar gemaakt en daarna (helaas) weggegeven. Maar ben ze weer opnieuw aan het maken zodat het weer in de boom kan hangen
Ik kreeg de tip om het te stomen en te blocken met wasverzachter, heb ik met een swatch geprobeerd en het helpt echt!
Echt super leuk!!!
Thanks voor deze link (en @pastelzwart voor het idee!) gisteren deze gemaakt. Echt een leuk klein projectje!
Met 100 lossen trouwens, want ik wilde hem niet zo lang.