Wat @Vaiana zegt is echt waar. Lekker met die haak of breinaald door je haar gaan en dan gaat het weer soepel
ik voel me echt cool als ik dat doe haha
dat is echt zoooo cute
Beetje gekke vraag maar misschien weet iemand het hier! Ben begin dit jaar begonnen aan deze triangle sjaal maar weet niet meer welk patroon het is. Herkent iemand het toevallig?
Is het Nederlands? Via YouTube?
Wel via yt, verder echt geen idee meer ![]()
Heb je al in je youtubegeschiedenis gekeken?
Ja daar dacht ik net ook ineens aan! Ik kijk veel dus was een hele zoektocht, maar volgens mij is dit m ![]()
edit: hmm, nee toch niet haha, lastig dit!
Lijkt op deze?
Hebben jullie nog leuke ideeën voor kleurencombinaties voor mannen? De organisatie wil dat we meer (stereotypische) mannensjaals doneren en ik ben nu een wit/blauwe/greige sjaal aan het maken, maar verder kom ik niet. Ik blijf toch bij zwart, donker, grijs en beige hangen terwijl ik van kleur houd ![]()
Ik kom idd ook op de wat donkere kleuren uit.
Donkerblauw, bordeaux rood, donkergroen. Misschien gemengd met een creme kleur? M’n vader heeft een sjaal met donker groen en marine blauw, staat erg mooi samen.
De sjaal van m’n vriend is met creme en bordeaux rood en heeft franjes.
Donkergroen met saliegroen? Bordeux rood met mostergeel, donkergroen met creme en ook mostergeel.
Donkerblauw met beetje fel rood? Of okergeel?
Miss kan je eens kijken naar de combinaties die ze maken bij Schotse rokken.
Oh ja leuke!
Thanks iedereen!
Ik heb net 2 yarnbowls van Sostrene Grene gekocht, een enkele en een dubbele, en vind het niks! De gleuven (huhu) waar de wol doorheen moet zijn best scherp. Durf er geen mohair door te doen iig! Heb nu een houten besteld bij m’n vader de overenthousiaste houtbewerker.
Helpt het / kan je met een heel licht schuur papiertje de randjes wat ronder maken?
Oh wat jammer! Die ik heb is wel mooi afgewerkt, maar heb ik ook al een aantal jaar…