Omatopic #2

dit is alles van DMC haha, excl. perle garen en alles wat ik dubbel heb (een hele action opbergbak vol)

18 likes

Oohhh wow!!

Mijn stash voelt heel klein nu :joy:

Ik heb nog iets van 6 van die dozen waar ander garen in zit wat niet DMC is (anchor, JS schurer, puppets blabla) :no_mouth:

1 like

@mikselke Wat een mooie collectie!

En echt respect voor iedereen met grote kruissteekprojecten. Denk niet dat ik er geduld voor heb.

1 like

progressie fotos vd camisole no4

achterkant

De achterkant is nog een zooitje

18 likes

Ik kan niks en heb nog maar even de marktplaatsadvertentie bekeken en hoezo overweeg ik t uberhaupt

3 likes

M’n kussen is bijna af!

20 likes

Heb het hele weekend bijna niks gedaan aan mijn werkjes en alleen maar TV gekeken en geslapen. Voel me opeens vet schuldig tegenover mn werkjes terwil het nergens op slaat, want soms is daadwerkelijk niks doen ook even lekker.
Vandaag maar lekker hobbyen.

Koffie tentje hier heb ik een tijdej terug een egel voor gemaakt en toen vroeg die man of ik misschien hun logo wilde borduren en dat heb ik tot heden nog niet gedaan. dus dat ga ik vandaag doen.

@Vaiana vind het zo leuk dat je hier in het topic bent, vind je kussen echt tof! love de kleurtjes!

@pastelzwart Ja vergeleken gerrie en onze marktplaats goden is de normale prijs wel weer duur inderdaad. maarrr inderdaad als ej daar toch al besteld dan gewoon lekker mee bestellen!

4 likes

jaa voel me echt vereerd! Het is alleen wel een tijdje terug en denk niet dat hij het zelf nog weet. maar goed, dan is het een extra verassing als die mini hoopjes dadelijk af zijn. (het is echt een cadeautje ook voor ze. ben zo blij dat er nu eens een leuk koffie tentje hier is)

2 likes

Wat leuk dat je hun logo gaat maken. Hier kon ik ook niets doen maar vandaag voel ik me beter dus ga ook maar wat doen denk. Wil eigenlijk een popje maken maar de patronen van mn beer/kat/konijn zijn nog niet eens af. En wil fotoshoot met ze doen maar wil wel een beetje mooi licht hebben dus dat wordt m ook niet vandaag. Hopelijk morgen.

Ik moet eerst nog even rijlessen, maar wil de rest van de middag werken aan mn borduurwerkje! Hoop dat ik het vandaag afkrijg, maar we gaan het zien.

1 like

Ik ging zaterdag even beetje opruimen en de stoffen doornemen die ik nou heb. Conclusie getrokken dat ik voorlopig wel voldoende heb.

12 likes

Wat heerlijk om alles te bekijken en te organiseren. Dat is soms leuker dan het handwerken zelf😂

2 likes

Door @Clancy ben ik mn mandje bij lovecrafts aan t volgooien. En wil kleuren bestellen maar vind t beslissen zo lastig vanaf een scherm.

Dan is het beste om toch een keer naar een winkel gaan om te kijken of een kleurenkaart bestellen ben ik bang. Kan er niks anders van maken.
oja, ik ben niet verantwoordelijk voor de schade :joy:

Ik heb hier dus al meerdere Monstera-borduurpatronen voorbij zien komen en ik ben toch zo benieuwd waar jullie die gekocht hebben, want ik hou van Monstera’s. Wil het liefste wel alleen het patroon, dus niet met al het materiaal erbij :slight_smile:

Deze hebben veel hier geloof ik Monstera geweven mand Borduurpatroon pdf modern | Etsy ik ook alleen nog niet gemaakt.

@Clancy alles is jouw schuld. Als we dadelijk failliet in de goot liggen met alle borduurringen en garen :joy:

2 likes

@LastYoungRenegade er is een gratis patroon van Anchor (op hun site) van een monstera en indd de kit van Junglembroidery

2 likes

Huh hoezo linkte die eerst naar de kit. Had het patroon gekopieerd. Super raar. Want was daar via mijn aankopen heen gegaan.

Ik kijk niet naar dmc advertenties hoor maar kijk nou deze zitten in enveloppen helemaal met nummer op de envelop geschreven :pleading_face: Dit is sowieso van een omaatje die dood is.

4 likes