Omg in van die oude postbankenveloppen ook, wat cute
Ja! Is in geen 20 jaar aangeraakt denk ik dan😂
Mn droomadvertentie gaat m niet worden. Ze hebben de prijs omhoog gegooid en erbij gezet moet nu weg. Geen 4000 dmctjes voor mij
Dank voor de linkjes/namen naar Monstera-patronen. Ik ga eens snuffelen.
@Whoopdidoo Ik vind het zowel verdrietig als schattig die advertentie.
Ik heb hier ongeveer 23 Ariadne’s uit de jaren 80 en 90 liggen die ik graag weggeef aan iemand die er blij van wordt. Stuur me een pb bij interesse.
Jongens die gouddraad van DMC is echt maximaal kut iemand tips om daarmee te werken? Hij splijt súpererg en blijft ontzettend steken?!
Ik had dit net glitter draad. Ik knipte het in kleinere draadjes, zo lukte het bij mij beter.
Klaar!
Dit was de eerste keer dat ik negative space lettering geprobeerd heb, en ben er erg tevreden mee. De letters zijn niet perfect symmetrisch, maar ik ook niet!
Ik heb de komende tijd wel weer genoeg lazy daisies gezien
Ik zou dit patroon aanraden als je wat meer ervaring hebt!
Dit zijn al echt maar vrij korte stukken… Huilie. Heb nu een iets dikkere draad gepakt, nu schuurt het al iets minder in de gaatjes
Het is ook wel heel leuk om je collectie langzaam aan te vullen met kleurtjes in plaats van alles in 1 keer kopen! Op deze manier heb ik iedere keer weer een ‘excitement’ gevoel
Daar heb je geduld voor nodig en daar doe ik niet aan😂 Ga binnenkort wel even kringlopen afstruinen. Beide advertenties staan op gereserveerd dus heb pech.
@Andreya mooi geworden!
Wow zo knap!
Prachtig! En heel knap, lijkt me een lastig patroon. Is dit ajour?
Super mooi!!!
Hebben jullie nog tips voor leuke haak/brei YouTubers? Ik vind Well-Loved knits en KnittyNatty tot nu toe heel leuk en chill om te kijken tijdens het handwerken
Wat lief, dankjewel. Ook @pastelzwart en @Whoopdidoo
Ik denk inderdaad dat het ajour is, maar niet dit patroon op gekozen haha. Aan het begin was het 10x lezen en kijken en uithalen. En daarna gewoon steeds hetzelfde trucje doen Uiteindelijk vond ik het heel erg meevallen.
Nu op zoek naar een nieuw project want kan niet zo goed zonder Wil een gebreid topje voor de zomer maken, dus als iemand een tip heeft voor een leuk patroon?
Het duurt zoveel langer dan ik denk elke keer haha. In dat rode deeltje zitten 40/50 verschillende kleuren

Wauw! Echt heel mooi!
Ziet er super netjes uit!
Kan iemand mij zeggen of mijn idee nu klopt bij dit patroon:
Toer 1: Start in de 3e losse van de haaknaald met een stokje, haak in elke losse 1
stokje tot het einde van de toer, eindig met 1 keerlosse (120st)
Mijn note:
Maak een losse (chain) van 120 stuks.
Daarna een stokje: Stokje
Dus beginnen in de derde en dan in iedere losse (chain) een stok.
Keer losse is denk ik net zoals een losse maar dan 1 omhoog werkend?
Toer 2: Haak in de achterste lussen van elk stokje 1v, eindig met 2 keerlossen (120st)
Note; 1 vaste tot ongv einde en dan keerlossen.
Toer 3: Haak in elke vaste van de vorige toer 1 stokje (in beide lussen) eindig met 1
keerlosse (120st)
Weer stokje
Herhaal toer 2 en 3 tot het dekentje een lengte heeft van ongeveer 98 cm (bij mij
waren dat 129 toeren), eindig in ieder geval met een toer stokjes.
Blijf mij afvragen wat keerlosse nu zijn. dus gewoon 1 chain maar dan omhoog.