Nu het buiten weer donkerder wordt overweeg ik een neklampje te komen om te dragen tijdens het breien. Hebben jullie daar ervaring mee? Het liefst met (een optie tot) warmer licht.
Voor een vriendin gemaakt.
Plek van de kat verkeerd ingeschat, zat dus niet mooi in het midden.
Opgelost door een sterrenbeeld en sterretjes er bij te borduren
Hoe het er nu voor staat
Voor het eerst bullion steken gemaakt. Vergeleken met dat zijn Franse knoopjes super simpel
Ik heb eentje van Aquila, die bevalt me goed!
Ja ik gebruik die! Heb m een paar posts hierboven ook getipt maar is echt top. Deze heeft 3 standen qua licht, echt wit, neutraal en wat warmer. En je kan m dimmen door de knop ingedrukt te houden dus dat is ook heel fijn
Wat een lieverd
Verplicht pauze nemen
Zo’n lieverd was ze hier niet, dit zijn haar dit is nu van mij-ogen
Wat van mij is van mij.
En wat van jou is, is ook van mij.
@Aardappels Thanks allebei! Ben inderdaad voor de Aquila gegaan, ben benieuwd. De lamp was iets voordeliger via een van m’n favoriete wolwinkels (de Breiboerderij), dus win-win
Ik heb een scoodie gehaakt en ik ben er zo blij mee! Draadjes in de capuchon zijn al weggewerkt. Nu nog die van de sjaal wegwerken óf juist zo laten en eventueel franje toevoegen… wat denken jullie? Geschulpt randje met wit lijkt me ook nog wel cute.
Ik vind franje hier goed bij passen! Ziet er heel comfy uit
Ik ben een sucker voor geschulpte randjes
Mooi! Ik ben ook fan van geschulpte randjes Franje lijkt me ook leuk maar gebaseerd op de foto zou ik daarbij een beetje bang zijn dat het witte garen misschien vrij vlot gaat rafelen
Ah goeie, daar had ik nog niet over nagedacht.
Ik bedacht me trouwens dat ik ook gewoon de vasten + lossen van de rest van de sjaal zou kunnen herhalen… Ga wel een beetje experimenteren.