Ja ze verkopen ze bij Sticks&Cups! (Als je daar nog woont haha). Ze verkopen daar ook deze wol Alpaca Soxx 6-ply - Sticks & Cups en dat is echt heeeeerlijk zacht.
Ja daar woon ik nog steeds haha! Top, ik kom daar toch zowat elk weekend Die Alpaca Soxx heb ik toevallig vorige week mee in m’n handen gestaan omdat ik de kleuren zo mooi vond, dus dit is goeie bevestiging om daar gewoon voor te gaan!
Ik ben uit de stad verhuisd maar die winkel is het enige wat ik echt mis! Gelukkig kan ik precies in mn lunch pauze als ik op kantoor ben er soms snel even langs.
Van die alpaca soxx heb ik trouwens met 1 bol die beide lichte paren sokken gebreid van mn foto, daarmee praat ik de prijs goed voor mezelf
Oh dat snap ik wel ja haha, zo’n fijne winkel! Vind het ook altijd gezellig om even een praatje te maken daar. En wat nice dat er twee paar uit één bol komen, kan ik het daar ook mooi mee goedpraten
@tierelantijn @Madam-Mikmak @Whoopdidoo
Dank jullie wel! Het haakgevoel is dus wel fijn maar de uitdaging zit dus meer in het niet kunnen zien van de steken. Misschien maar eens één bolletje kopen als proef, om te ontdekken of het wat is of (nog) niet
Weer een vilt figuurtje gemaakt voor in de kerstboo.
Met een hoofdlamp op gemaakt want zwart op zwart naait lastig :’)
Heel mooi!
Weer 3 sjaals gehaakt voor de daklozen

Duurde veel langer dan normaal, want was echt een rotklus hahaha
Een tijdje geleden was ik weer begonnen met haken en paar weken terug heb ik mutsen gemaakt voor mijn kinderen. Een draken muts en een eenhoorn muts
Ze worden elke dag gedragen dus dat is erg leuk

Even een poll voor de oma’s
- Ik geef wat zelfgemaakts voor de feestdagen
- Ik geef niet wat zelfgemaakts voor de feestdagen
- Ik doe niet aan cadeautjes met de feestdagen
0 stemmers
Ik doe het wel, maar ik ben in oktober ervoor begonnen. Als ik nu nog zou moeten beginnen, absolutely not, want kerst is al volgende week dinsdag
Maak je dan een groot cadeau of meerdere kleine cadeautjes? Als je al in oktober mee bezig bent, ben je behoorlijk op tijd ermee begonnen
Ik heb een paar jaar geleden wel eens sokken en sjaals voor m’n ouders gebreid en vorig jaar nog een muts voor mijn man. Ik wilde ook eigenlijk mini-truitjes en sokjes voor in de boom breien voor iedereen, maar toen werd ik overspannen. Volgend jaar maar weer :’)
Heb wel een een mini-truitje voor mn eigen boom gebreid:
Ik heb daarna ook een grote versie voor mezelf gemaakt, want ik vond hem zo leuk, haha. Die ligt nu te drogen!
Wat voor wol is dit? Heel leuk met die kleuren
Ik borduur kerstornamenten voor m’n familie en daarnaast naai ik kussens voor m’n vader. En ik ben er zo op tijd mee begonnen om stress en uren achter elkaar borduren te vermijden.
Elke januari mijn goede voornemen.
Elk jaar komt er niks van terecht.
Dit is ook pas de eerste keer dat ik het voor elkaar krijg hoor normaliter bedenk ik het me een paar dagen van tevoren en geef ik het al per direct op
Ik moet nog èèn sok voor kerst af krijgen en ik voel de stress nu
Alleen die klote stapeleend voor Sinterklaas, maar verder niks gemaakt. Ik heb iedereen al een keer wat gegeven, dus ik ben er klaar mee