Ze is zo schattig! Heb je dr met katoen gehaakt?
Ik heb dmc onderweg van marktplaats, ben benieuwd.
Ze is zo schattig! Heb je dr met katoen gehaakt?
Ik heb dmc onderweg van marktplaats, ben benieuwd.
aangezien ik de steekmarkeerders nog niet binnen heb van ali, heb ik paperclips gebruikt. werkt ook 
Doe ik ook vaak! Werkt prima idd
Ik haak bijna altijd met Phildar katoen 3 en het jurkje is met Drops katoen.
Misschien hebben jullie ideeën. Ik wil voor mijn collega een dekentje haken voor haar baby. De kamer heeft een jungle thema. Ik wil het liefst iets met een katoenen verloopgaren maken. Maar nu zoek ik me al dagen rot naar geschikt garen. Heeft een van jullie misschien ervaring met een fijn katoenen garen (verloopgaren). Wat er tot nu toe in de buurt komt is dit garen:
Maar dat is wol en heb ik liever niet.
Is t fijn? Wat kost t?
Mn marktplaatspakketje komt vandaag. Ben benieuwd want kon denk ik niet alles zien op de foto. En heb geen idee hoeveel t er zijn, misschien heb ik wel teveel geboden maar dat is dan eigen schuld 
FOTOS!!!
Schreeuw niet zo tegen me 
T is niet heel veel. Ik schat tussen de 50 en de 100. Zal uiteraard fotos maken als ik t heb. Van de week even naar de action voor knijpers. Ik wil de knijpermethode denk ik 
Schreeuwen is mijn passie.
Ik ben vooral benieuwd hoe je het met knijpers een beetje chill kunt opbergen.
Misschien een Whirl? Is heel mooi dun en heeft een langzaam verloop. Bij Hobbii hebben ze ook wel zoiets, iets budgetvriendelijker:
kwijllll 
Het zijn er 156. Niet allemaal heel maar denk wel de meeste minimaal 75% of heel. 18.5 cent per stuk.
Wisten jullie dat dit bestond? https://www.bol.com/nl/p/spoelwinder-plastic/9200000126633746?referrer=socialshare_pdp_androidapp
Ik wil echt zelf een standaard maken. Denk als je t van hout doet t best te doen is 
Hebben jullie je dmc voorraad in een excelbestandje ofzo? En zo ja hoe, alleen de nummers of ook kleuromschrijving ofzo?
Ik zag dit 
Gewoon simpelweg dit. dan kan ik als ik een patroon koop gewoon CTRL F gebruiken en het nummer in tikken. Heb alle vijf de bakken met kleuren hier in staan en dan aparte tabbladen voor de patronen op kleur.
Voorbeeld van als ik een patroon koop. dan plemp ik het zo in elkaar
Ik zit toch even hier vast. wat bedoelen ze hier met beide lussen. bedoelen ze het vtje wat je boven hebt gecreerct o f de " lussen" aan de zij kant van
Dit is het enige voorbeeld plaatje wat er bij in zit.
Volgens mij zoals je m nu hebt gaat t goed.
Na 3 dagen pijn en eindeloos scrollen op mn telefoon doet nu mn duim pijn
Dus handwerken leek mee geen strak plan. Hopelijk is t morgen weg.
Over die vraag zat ik dus net na te denken, haha. Maar ik wil in mijn vakantie alles in Excel gaan zetten en netjes bij elkaar doen. Heb nu mijn moeders collectie en de mijne in 2 dozen zitten.
Nou mn moeder verklaarde me eerst voor gek want dozen vol maar zonder nummer. Heeft ze vanmiddag alles uit zitten zoeken, met nummer bij mij gedumpt. En de rest weer op kleur gesorteerd 
We hebben nog genoeg kartonnen bobbins en 2 dozen. Maar ik weet nog niet of ik dat wil.
Wat doet een mens eigenlijk met dat dmc perle? We hebben t nu maar op marktplaats gezet😂