Omatopic #2

Ik twijfel een beetje.
Ik ben nog aan de eerste mouw bezig van de flax light. Ik moet nu breien tot 8,5 inch. Maar inliet toch meten vanaf de onderarm hè?

1 like

Klopt, maar je kan m ook gewoon op een truitje van je dochter leggen en die lengte aanhouden

1 like

Nou, m’n pa is er helemaal blij mee hoor :grin: het heeft een tijdelijk plekje in de boekenkast gekregen totdat hij weet waar hij het wil ophangen

32 likes

zo mooi :heart_eyes:

1 like

Dank je :kissing_heart:

1 like

Gaaf!

Ik heb mijn borduurzijde inmiddels in een lijstje gezet en wat heb ik veel, maar wat mis ik ook veel. Verder wil borduren niet zo op het moment of zo.

2 likes

Ja maar ik moet nu weten wanneer ik moet beginnen met minderen. De totale lengte ga ik inderdaad wel checken door te passen.

Hier hetzelfde!

Had al even geen zin, geen ruimte in mn hoofd.

Ben nu begonnen met dit patroon van LarkRising!

Ben hier nog even mee bezig, haha

10 likes

Ooo is dat die redelijk nieuwe van haar? :star_struck:

Jaa, het hidden beach pattern!

Echt een mooi patroon, en fijn om mee te werken.

1 like

wel heel toepasselijk met het tropische weer!

Hahah inderdaad!

Ben erg blij met mn satin stitch tot nu, maar hierna mag ik aan de slag met de seed stitch, hahaa

8 likes

ooo deze is ook zooo moooooi

(Help, here we go)

2 likes

Jaa, die was ik nog even aan het vermijden tot deze klaar was!

Maar echt een hele mooie serie inderdaad.

1 like

Wow, zij heeft echt gave dingen :heart_eyes:

1 like

Klaar voor vandaag!

Ik vind de seed stitch niet afschuwelijk om te doen, maar ik vind de structuur van de satin stitch toch fijner haha.

10 likes

Hier even een kleine fotoshow van mijn laatste 3 gehaakte knuffeltjes. Ze zijn allemaal uit het boek Amigurumi Hartendiefjes.

40 likes

Zo schattig!!!

1 like

Leuk!! Ik zag toevallig pas geleden het boek bij een fournituren zaakje staan. Zijn de patronen goed te volgen?

1 like

Ja, dat vind ik wel! Het enige waar ik heel erg aan moest wennen was het feit dat ik de Nederlandstalige versie heb. Ik ben juist gewend om van Engelstalige patronen te haken. Wat ik echt een pluspunt vind is de nauwkeurige instructies om het knuffeltje in elkaar te zetten. Dus dat ze precies vertellen op welke rij de oogjes moeten komen, hoeveel steken uit elkaar, op welke rij de oren komen, etc. Daardoor kan ik de resultaten echt precies zo krijgen zoals op de foto’s.

2 likes