Al die mooie borduurwerkjes trekken me echt zo erg, ik wil ook meteen teveel spullen bestellen en ongeduldig wachten tot het bezorgd is en dan meteen beginnen. Heb ook al allemaal patronen opgeslagen. Misschien gun ik mezelf het als ik m’n scriptie heb ingeleverd volgende week. Alleen heb ik wel nog twee breiwerkjes en een kruissteekwerk liggen dat ik eigenlijk eerst af wil maken.
Heel erg leuk!
Met restjes wol (om die op te maken) kan je konijntjes breien, echt simpel enzo.
Mijn 1e is natuurlijk mislukt en nu heb ik een voodoo konijn.
Foto😂
Hij is prachtig!
Ben ondertussen toch aardig ver gekomen! De zee is het lastigste stukje, dus hierna kan het alleen nog maar beter worden, haha
Woow wat goed bezig!
Ik wacht op m’n bestelling van Gerrie maar het duurt zoooo lang Nu kan ik niet verder want heb die kleuren nodig
Ahh dankjewel! Ik heb de hoop al laten varen dat mijn zee eruit gaat zien als haar zee, maar ik ben er wel heel blij mee.
Wat vervelend, ik heb met Gerrie eigenlijk altijd wel dat ze het gelijk opstuurt! Ik hoop dat je snel je bestelling krijgt.
wooow wat tof!
@EllaFitzgerald ah nee wat stom! Als ze morgen niet op de bus heeft gedaan dan zou ik een berichtje doen. Ik heb zelfs twee keer gehad dat toen Gerrie er op dezelfde dag niet meer aan toe kwam en een keer dat ze was vergeten mee te nemen, dat ze belde. was vorig jaar met die hitte golf.
Ik ben ook weer een stukje verder! Per dag wil ik nu kijken of ik er zin in heb om wat te doen of dat ik zin heb om iets anders te doen. vandaag tijdens een meeting (waar ik alleen hoefde te luisteren en kon muten) heb ik de bovenste roest bruine kleur blokjes gedaan en het donkerblauw van het kleed zelf.
had alleen toen de lijn nog niet gemaakt van de ring. Deze heb ik zolang geleden al op stof gezet dat ik vergeten ben om dat te doen bij deze.
1 juli heeft SKB weer oude patronen in de verkoop.
Uit de nieuws brief:
Our next shop update will be Friday, June 25th at 4 pm. It’s going to be good!
AND our next #SKBDIY pattern re-release will start July 1st!
oh en ik zag dat DMC weer nieuwe gratis patronen heeft.
voor de rest ben ik helemaal niet met borduren bezig…
Ik ben alvast inspiratie voor mijn hond aan het opdoen
@Kauai niet huilen, ik maak er ook een voor jou
Ahh, ik vind het zo schattig dat Gerrie dan belt, wat een service toch!
Bij welke Nederlandse webshops kopen jullie handgeverfd garen?
Ik ken al: wol met verve, Olivia and Oliver Fibers, CreaLien design, Westyarn, het wolbeest en juffrouw lanterfant.
En wat zijn internationale aanraders?
Ik volg Montana.crochet en hickorylanefiberco via instagram maar daar heb ik nog nooit besteld uit schrik voor de kosten.
Ik soms ook wel bij atelier sopra. Er zijn er nog meer, maar kan er even niet op komen… hier in dit topic zijn er ook eerder wel eens goede genoemd.
Ik baal want had katoen besteld voor een topje voor mn kind, blijken deze bolletjes geen 50 gr te zijn maar 40 dus kom ik precies 10 gr te kort. Moet ik weet verzendkosten gaan betalen voor 1 bolletje katoen… suf
Koop meer bollen. Dit id een goed excuus
Huh is t dan een speciaal merk/soort dat t maar 40 gram is? En wat @Vaiana zegt klopt.
Huidig project. Popje met gek aanhangsel.
Ik dacht in eerst instantie dat het een injectiespuit was
Ik heb net borduurstof bij Iris besteld. Ben benieuwd wanneer ze opstuurt.
Haha ohjee. Hoop dat ze er morgen beter uitziet