Omatopic #2

Wow je bent al wel ver zeg!

1 like

Mag ook wel na een halfjaar :joy:

1 like

Ik vind hem echt heel mooi!

2 likes

Prachtig op dat zwart.

2 likes

& @Clancy jaa het is al ruim een week geleden verzonden zelfs, maar gewoon nog niet bezorgd? :frowning: en ook zonder t&t dus ik moet gewoon afwachten maar mehhhhhh, vorige keer was het gewoon snel en nu begin ik er een hard hoofd ik te krijgen lol

Zijn maar een aantal stuks garen dus helemaal geen groot pakket verder.

1 like

week is wel heel lang. ik zou gerrie gewoon mailen of bellen.

1 like

Ja heb ik dus al gedaan! Ze zei “kan best lang duren hoor”

1 like

Mooi! Lijkt me wel heel spannend in de droger haha.

@anon41596379 hoe gaat t met jouw Camisole project?

Misschien een stomme vraag, maar wat voor naalden gebruiken jullie bij vrij borduren? Welke maat? Ik heb nu een setje, maar die zijn echt heel groot (ook voor kruissteekjes). Ik ga op katoen borduren (en kruissteekjes op Jobelan/linnen).

Ik heb net de vier delen aan elkaar gemaakt en een paar rijen daaronder gebreid. Ik vraag me af of hij wel goed past, maar mijn rondbreinaald is te klein om hem aan te trekken nu haha.

1 like

Sorry aardappelfoto, maar ik ga zaterdag naar mijn oom en tante en dan komt mijn nicht met de peuter. Ik kan natuurlijk niet met lege handen aankomen, dus heb ik vandaag een zonnehoedje gemaakt.

11 likes

Ik ga dinsdag naar Utrecht (centrum). hebben jullie nog tips voor hobby winkels daar? :relaxed:

Swaak, Pipoos, Flying Tiger, Dille & Sostrene.

1 like

Iwoolly! Sticks & cups

2 likes

@Bertha @marley dankjewel!!
Ik was Flying, Dille en Sostrene ook helemaal vergeten.
Swaak, Lwooolly en Sicks ken ik niet.
Leuk!! Ik ga proberen het te onthouden!

Vandaag of morgen (Ligt er aan hoe laat ze het online zet) nieuwe sarah patroon. ben benieuwd.

Best wel tof zo, heel iets anders!

2 likes

wooooooooooow :heart_eyes:

Op de Lijnmarkt zat een wolwinkel en op de Oudegracht en in de Korte Jansstraat zitten kralenwinkels. O, en in de Zakkendragersteeg heb je Ria’s fournituren.

Zal morgen of maandag wel pas worden dus :expressionless: Is een pakketje van Iris.

Eindelijk dat roze stuk af, moest veel 1 of 2 steekjes met een andere kleur doen, dat nam veel tijd in beslag.
Het weekend het stukje rechts nog doen. En dan de bovenzijde van de blz nog helemaal :laughing:

11 likes

Pfoe van een detailwerk @DrWrenKingston, wel heel gaaf! Vind jouw project ook heel gaaf @jahoor, lijkt mij inderdaad wel een project waar je met fases meer tijd in steekt en dan weer even aan de kant legt haha. :sweat_smile: Ik word zo enthousiast van dit topic want de resultaten van @Bertha en @Vaiana zijn ook geweldig! :heart_eyes:

Misschien een stomme vraag maar ik probeer mij te verdiepen in wat ik nodig heb om te borduren op kledingstukken en totebags. Ik bekijk alleen veel in het Engels en kom er daarom niet helemaal uit of ik de juiste producten in het Nederlands in gedachten heb. Ik ben opzoek naar wateroplosbare ‘stabilizer’, nu ken ik wel ‘sulofix’ maar werkt dat ook verstevigend? En voor opstrijkbare ‘interfacing’ (om aan de binnenzijde op te strijken, zodat je geen last hebt van de achterzijde van het borduurwerk), wat zou daarvoor het juiste materiaal zijn? Mochten jullie nog tips hebben vanuit eigen ervaringen, is dat heel welkom. Alvast bedankt! :relaxed:

3 likes