Iwoolly! Sticks & cups
@Bertha @marley dankjewel!!
Ik was Flying, Dille en Sostrene ook helemaal vergeten.
Swaak, Lwooolly en Sicks ken ik niet.
Leuk!! Ik ga proberen het te onthouden!
Vandaag of morgen (Ligt er aan hoe laat ze het online zet) nieuwe sarah patroon. ben benieuwd.
Best wel tof zo, heel iets anders!
wooooooooooow
Op de Lijnmarkt zat een wolwinkel en op de Oudegracht en in de Korte Jansstraat zitten kralenwinkels. O, en in de Zakkendragersteeg heb je Ria’s fournituren.
Zal morgen of maandag wel pas worden dus Is een pakketje van Iris.
Eindelijk dat roze stuk af, moest veel 1 of 2 steekjes met een andere kleur doen, dat nam veel tijd in beslag.
Het weekend het stukje rechts nog doen. En dan de bovenzijde van de blz nog helemaal

Pfoe van een detailwerk @DrWrenKingston, wel heel gaaf! Vind jouw project ook heel gaaf @jahoor, lijkt mij inderdaad wel een project waar je met fases meer tijd in steekt en dan weer even aan de kant legt haha. Ik word zo enthousiast van dit topic want de resultaten van @Bertha en @Vaiana zijn ook geweldig!
Misschien een stomme vraag maar ik probeer mij te verdiepen in wat ik nodig heb om te borduren op kledingstukken en totebags. Ik bekijk alleen veel in het Engels en kom er daarom niet helemaal uit of ik de juiste producten in het Nederlands in gedachten heb. Ik ben opzoek naar wateroplosbare ‘stabilizer’, nu ken ik wel ‘sulofix’ maar werkt dat ook verstevigend? En voor opstrijkbare ‘interfacing’ (om aan de binnenzijde op te strijken, zodat je geen last hebt van de achterzijde van het borduurwerk), wat zou daarvoor het juiste materiaal zijn? Mochten jullie nog tips hebben vanuit eigen ervaringen, is dat heel welkom. Alvast bedankt!
Begint nu eindelijk op te schieten. En ben nu al fan van het bestelde naaldmagneetje. Geen zorgen meer of de kat de naald heeft opgegeten (ik heb er 1 die naalden en kopspelden nogal fascinerend vindt).
o m g dit nieuwe patroon van Sarah (haar foto)
Vind het ook zo leuk dat vollere dames er ook bij doet <3
Uiteraard gekocht!
ik trek bij je in. Dat je het weet.
Heb bijna de helft van ‘de kus’ af. Het duurt lang…
pics or it didnt happen.
Supermooi! Welk patroon is dit?
—
@Clancy Sticks & Cups is echt een heel leuke winkel, maar ik zag op insta dat ze in ieder geval t/m gisteren dicht waren omdat de eigenaresse ziek is. Zou dus even insta checken voor je gaat.
Oh top! Dank!
ah lief dankjewel!
Ik ben klaar!
Was echt een heel fijn patroon om mee te werken, en ik ben zo blij met het eindresultaat
Wauw, mooi zeg!