Begint nu eindelijk op te schieten. En ben nu al fan van het bestelde naaldmagneetje. Geen zorgen meer of de kat de naald heeft opgegeten (ik heb er 1 die naalden en kopspelden nogal fascinerend vindt).
o m g dit nieuwe patroon van Sarah (haar foto) 
Vind het ook zo leuk dat vollere dames er ook bij doet <3
Uiteraard gekocht!
ik trek bij je in. Dat je het weet.
Heb bijna de helft van ‘de kus’ af. Het duurt lang…
pics or it didnt happen.
Supermooi! Welk patroon is dit?
—
@Clancy Sticks & Cups is echt een heel leuke winkel, maar ik zag op insta dat ze in ieder geval t/m gisteren dicht waren omdat de eigenaresse ziek is. Zou dus even insta checken voor je gaat.
Oh top! Dank!
ah lief dankjewel!
Ik ben klaar!
Was echt een heel fijn patroon om mee te werken, en ik ben zo blij met het eindresultaat
Wauw, mooi zeg!
Heel tof geworden 
Jaa, ik heb de zee wel behoorlijk anders gedaan dan volgens het patroon had gemoeten, kwam ik achter na driekwart zee, maar zo vind ik het eigenlijk nog toffer!
Heb van de week het mini meadow en het jungle patroon gekocht, dus ben voorlopig nog wel bezig met Larkrising patronen, lol.
De zee ziet er dan ook niet altijd hetzelfde uit! Het is nu surf weer 
Ik ga zo weer even verder met m’n vloerkleed en misschien beginnen aan de plant.
Aaah lief sorry haha ik heb het niet meer laten weten maar een paar (2?) dagen na m’n laatste sippe bericht kwamen ze binnen! 
Trouwens hóe zorgen jullie dat het allemaal mooi blijft? Ik heb vaak dat het borduurwerk een beetje wollig/pluizig wordt, denk doordat ik er tijdens het borduren met m’n hand tegenaankom enzo. Van een afstandje zie je het weliswaar niet maar vraag me af of dit niet beter moet kunnen 
Ik had ook vaker trouwens dat ik de satijnsteek echt netjes strak-maar-niet-té had gedaan, en het na een een hele tijd toch helemaal te los zat en ik het opnieuw kon doen
nu probeerde ik het nog steviger te doen en nu trek ik m’n stof weer een beetje krom. Aaaaargh
en dat de stof niet loeistrak in de ring blijft zitten maar een beetje schuift 

maar goed dat ik de MP app al weken van m’n telefoon heb verwijderd…