Omatopic #2

oooo echt super fijn!!!

Ik ga er wel eens met een normale kleding roller over heen, dan merk ik inderdaad ook pluisjes op of weer katten haren. gewoon ff rollen en het is weer prima.

Wellicht eens kijken naar een ring van kunsstof? Ik gebruik nu eigenlijk om in te borduren enkel nog de ringen van Rico. hoef ik amper nog strak te trekken. als het nu zo is, dan heeft de kat met zn dikke poot er op gestaan.

2 likes

Even een update! Nog twee lange steken aan het kleed als rand zijnde. En ik zie nu ook helemaal rechts dat ik de boarder vergeten ben :joy: en dan op naar de plant!

12 likes

Wat leuk! Wordt het allemaal fruit?

Wooow het wordt zo mooi! En dankje voor de tip :blush: ik ga die eens proberen!

2 likes

Dank voor het posten, ik ga meedoen! Even het pakketje bestellen

2 likes

@Clancy laat je vanavond zien wat je geshopt hebt?

1 like

Als ik ĂŒberhaupt crafty spullen koop, vast wel :stuck_out_tongue:

Heb ik laatst dertig bollen gekocht, ja, heb ik nu genoeg kleuren? Nee natuurlijk niet.

1 like

Neeeever enough! Maar ik heb me ingehouden. Geen craft spullen gehaald. Koop wel weer garen bij Gerrie of Lovecraft’s als het nodig is :joy:

Nou zeg wat een teleurstelling :joy: Denk dat ik van de zomer ook maar een dagje ga shoppen ergens.

En ben aan t kijken voor vakantie eind september. Heb al gekeken of er wolwinkels in de buurt zijn :joy:

1 like

Ben wel goed geslaagd in het algemeen hoor! Maar wilde het m’n vriend niet aan doen om een bak kwijl vast te houden.

2 likes

Nieuwe week, nieuw patroon! Het mini meadow patroon van Lark Rising.

9 likes

Don’t be like me. Ik ruim gebruikte bobbins nooit op, dus dan krijg je dit. Heerlijk regenachtig dagje om dit eens uit te zoeken en op te ruimen.

12 likes

Ik ben ook weer lekker bezig.

11 likes

Mijn afwisselprojectje. Een kindertopje met strikbandjes.
Maar ik vind nu mijn eerste colorwork breiproject leuker om aan te werken:

20 likes

Oke, ik moet eerlijk bekennen dat ik eigenlijk de seed stitch best leuk vindt! Mn voorkeur gaat nog steeds naar satin stitch tho.

Ondertussen ben ik al weer wat verder met mn werkje, ik heb gras :grinning_face_with_smiling_eyes:

16 likes

Hahaha gerda hobby :joy: love it.

2 likes

Hahahahaha ooo je bent geweldig :heart:

1 like

De camisole duurt voor m’n gevoel eeuwen om te breien. Dat knit/purl steeds afwisselen ben ik ook wel klaar mee haha. Misschien mijn eerste bericht eens gaan verwijderen, ik vind het patroon namelijk geen aanrader meer :joy:

Haha, ik troostte mezelf met de gedachte dat ik in ieder geval geen mouwen meer hoefde te breien. Ik heb met bijna alles wat ik brei wel dat ik er op een gegeven moment echt klaar mee ben :sweat_smile:

edit; Ik heb net het patroon gekocht van sweater no7 en ook al wol

(de onderste paarse). Was alleen even vergeten dat ik nog een trui op mn naalden heb staan waar ik al maanden niet aan gewerkt heb

4 likes