Omatopic #2

Heel tof geworden :heart_eyes:

2 likes

Jaa, ik heb de zee wel behoorlijk anders gedaan dan volgens het patroon had gemoeten, kwam ik achter na driekwart zee, maar zo vind ik het eigenlijk nog toffer!

Heb van de week het mini meadow en het jungle patroon gekocht, dus ben voorlopig nog wel bezig met Larkrising patronen, lol.

1 like

De zee ziet er dan ook niet altijd hetzelfde uit! Het is nu surf weer :kissing_heart:

Ik ga zo weer even verder met m’n vloerkleed en misschien beginnen aan de plant.

1 like

Nog geen contouren, doe ik op ‘t laatst pas

18 likes

@EllaFitzgerald Heb je je garen nog gekregen!? ik zit er de hele tijd aan te denken.

1 like

Yay ik kan mosaic haken!

20 likes

Aaah lief sorry haha ik heb het niet meer laten weten maar een paar (2?) dagen na m’n laatste sippe bericht kwamen ze binnen! :heart_eyes:

Trouwens hóe zorgen jullie dat het allemaal mooi blijft? Ik heb vaak dat het borduurwerk een beetje wollig/pluizig wordt, denk doordat ik er tijdens het borduren met m’n hand tegenaankom enzo. Van een afstandje zie je het weliswaar niet maar vraag me af of dit niet beter moet kunnen :joy:

Ik had ook vaker trouwens dat ik de satijnsteek echt netjes strak-maar-niet-tĂ© had gedaan, en het na een een hele tijd toch helemaal te los zat en ik het opnieuw kon doen :disappointed: nu probeerde ik het nog steviger te doen en nu trek ik m’n stof weer een beetje krom. Aaaaargh :persevere: en dat de stof niet loeistrak in de ring blijft zitten maar een beetje schuift :persevere:

oooo echt super fijn!!!

Ik ga er wel eens met een normale kleding roller over heen, dan merk ik inderdaad ook pluisjes op of weer katten haren. gewoon ff rollen en het is weer prima.

Wellicht eens kijken naar een ring van kunsstof? Ik gebruik nu eigenlijk om in te borduren enkel nog de ringen van Rico. hoef ik amper nog strak te trekken. als het nu zo is, dan heeft de kat met zn dikke poot er op gestaan.

2 likes

Even een update! Nog twee lange steken aan het kleed als rand zijnde. En ik zie nu ook helemaal rechts dat ik de boarder vergeten ben :joy: en dan op naar de plant!

12 likes

Wat leuk! Wordt het allemaal fruit?

Wooow het wordt zo mooi! En dankje voor de tip :blush: ik ga die eens proberen!

2 likes

Dank voor het posten, ik ga meedoen! Even het pakketje bestellen

2 likes

@Clancy laat je vanavond zien wat je geshopt hebt?

1 like

Als ik ĂŒberhaupt crafty spullen koop, vast wel :stuck_out_tongue:

Heb ik laatst dertig bollen gekocht, ja, heb ik nu genoeg kleuren? Nee natuurlijk niet.

1 like

Neeeever enough! Maar ik heb me ingehouden. Geen craft spullen gehaald. Koop wel weer garen bij Gerrie of Lovecraft’s als het nodig is :joy:

Nou zeg wat een teleurstelling :joy: Denk dat ik van de zomer ook maar een dagje ga shoppen ergens.

En ben aan t kijken voor vakantie eind september. Heb al gekeken of er wolwinkels in de buurt zijn :joy:

1 like

Ben wel goed geslaagd in het algemeen hoor! Maar wilde het m’n vriend niet aan doen om een bak kwijl vast te houden.

2 likes

Nieuwe week, nieuw patroon! Het mini meadow patroon van Lark Rising.

9 likes

Don’t be like me. Ik ruim gebruikte bobbins nooit op, dus dan krijg je dit. Heerlijk regenachtig dagje om dit eens uit te zoeken en op te ruimen.

12 likes