Ik vind het kleurverschil juist tof, zeker bij een plant.
Ik vind het juist mooi! Veel natuurlijker en geeft wat diepte. Je borduurt echt heel netjes🙌🏻
Ik dacht dat het zo hoorde, geeft een heel natuurlijk effect zo met dat verschil. Dit word echt een mooi werkje zeg!
Ik heb deze laatst gemaakt maar ik weet niet zo goed hoe ik de achterkant mooi kan afwerken. Iemand tips? Het komt aan de muur maar is een kadootje dus wil wel graag dat het er van alle kanten netjes uit ziet.
Ook ben ik opzoek naar borduurringen met goud ipv zilver voor een leuke prijs, iemand daar toevallig tips voor?
Elbesee (elwohe) heeft gouden hardware. Zijn mooie ringen! Kan je via Iris of Splendith krijgen of andere hobby sites.
Dichtmaken doe ik zelf altijd met stof vastlijmen aan de ring (Dus dicht op afknippen en dan de stukjes stof vast lijmen) en dan achter op de ring een stukje karton. Van die papierblokken van de action gebruik ik daarvoor of gekleurd karton van de boekhandel. maar je kunt het op verschillende manieren doen;
Superhandig dit filmpje! Heb er waarschijnlijk binnenkort 3 af te werken en vroeg me al af hoe dat dan moest.
Waar is iedereen mee bezig? Ik met een wandkleedje met bergen.
Dat oranje is echt niet zo fel iemand tips voor telefoon waarvan de camera kleur wel fatsoenlijk laat zien
Omg zo handig, stitchfiddle geeft aan hoeveel steken van links t is.
ik ben bezig met de aarde borduren! Officieel zou hij 16cm in doorsnee zijn, maar dat klopt niet dus ik moet ook sterren erom heen maken om de ruimte een beetje te vullen.
Ik ben nog steeds bezig met mn trui, gaat traaaaag! En ga een knuffeltje breien voor een vriendin, maar nog geen zin in om te beginnen
Wow zo mooi. Vind dit echt heel knap!
Ik dacht dat ik dit niet kon, maar het blijkt niet moeilijk te zijn!
Ik ben opzoek naar een patroon die lijkt op kant.
Ik wel graag mijn eigen stola haken voor als ik ga trouwen.
Maar elk leuk patroon is verdorrie breien.
En dat kan niet ik niet
Iedereen kan breien! Op ravelry kan je filteren op haken of breien. Heb je dat al gedaan?
zal onze holy grail, onze legend, Raymon er mee stoppen op MP?
Ja heb ik al gedaan.
Ik zag wel een onwijs mooi patroon maar dat was voor een doopkleed. Ook gebreid.
Als ik dat zou kunnen omzetten naar een haak patroon ben ik al happy
Dit is het telpatroon wat erbij hoort.
Klopt, ik ben alleen te lui om alle toebehoren voor breien te kopen naast al mijn haakspullen (die heb ik namelijk in overvloed)
Ik kan niet duidelijk zien hoe de “gaten” precies gemaakt worden, en van telpatronen heb ik geen kaas gegeten, maar dit ziet er wel uit alsof het te haken valt hoor! Heb je al op ravelry gekeken voor patronen?
Als je zoekt op crochet bridal shawl zie ik wel veel resultaten!
Ik ga een wat beter googlen.
Normaal vind ik wel van alles maar sommige zijn ,in mijn ogen, echt niet mooi.
Wellicht stel ik teveel eisen ook omdat ik met dun draad ga werken (mohair van Katia).
Gekke vraag maar hebben jullie misschien wel eens jullie oma hobby in het openbaar uitgevoerd?
Ik zat er van de week aan te denken om misschien eens bij mijn favoriete koffie tentje te gaan zitten met mijn borduursel. Is dat gek?