Oh wat vind ik mezelf toch vervelend. Heb ik een groot deel van t lijf niet opgeschreven. En t is al weken geleden. Waarom ben ik zo😭
Misschien heb je al veel filmpjes gekeken, maar ik vond dat de magic ring in dit filmpje het beste wordt uitgelegd. Wellicht heb je er wat aan (vanaf ongeveer 2:07)
Ja, dit is anders dan ik het doe! Werkt volgens mij een stuk beter dan hoe ik het eerder heb aangeleerd. Ook makkelijk om het zo om je vinger te laten.
Dit is een mood
Ziet er mooi uit! Beter dan mijn MR
Gelijk even een vraagje van mijn kant. Weet iemand hoe ik de gaten in onderstaande foto kan voorkomen? Niet de middelste, maar die er naast. Die rij was wel met increasen/twee steken per stitch (ben nog niet helemaal thuis in de terminologie)
Ja dat kan eigenlijk komen door zowel het te strak haken van de eerste ronde als door het te los. Dit lijkt eerder door t te strak, was t lastig om die 2 steken te doen? Of niet?
O ik wist helemaal niet dat het ook door te strak haken kon komen! Ik probeer juist strak te haken hier was het inderdaad moeilijk door heen te komen dus dat zal het wel zijn. Thanks!
Gisteravond ging ik omlijnen op de bank. weer eens met podcast op. Zoveel meer progressie gemaakt dan wanneer ik achter mijn PC zit met twitch open. Hoef nu nog maar twee bladeren te doen en de poten en dan ben ik klaar. Moet ik echt eens vaker doen, rustig op de bank zitten.
Sowiesooo maar vaak raak ik afgeleid door te staren
Ja het is echt even zoeken, en ook echt per persoon verschillend. Mn moeder en ik haken hetzelfde garen met een andere haaknaald, meestal 0.5mm verschil. En dat is echt een kwestie van oefenen en proberen wat voor jou werkt.
Klaar!! De eerste in maanden
Ik ben heel blij met hoe het kleed is geworden en de plant zelf. Had soms mijn twijfels en mijn struggles maar ik ben blij met het resultaat.
Patroon is van Sarah K Benning
Ik ben m’n borduurmotivatie helemaal verloren deze zomer maar zooo mooi geworden!!! Helemaal weer zin om zelf ook te beginnen, alleen heb volgens mij de sarah sale gemist…
Gewoon weer rustig aan beginnen zonder druk op jezelf te leggen en kijken in wat voor patroon je zin hebt. Dat is hoe ik weer ben begonnen.
Sarah heeft op het moment een re release, geen echte sale zoals bijv bij H&M met korting.
De re release is er de hele maand juli
Deze is leuk!
Hier trouwens ook wat afgerond (nog geen foto). Eerste in jaren hier.
Heb Sarah even opgezocht, maar vind haar niet goedkoop, haha. Maak eerst mijn andere patronen wel af voor ik iets van haar kies.
Het is inderdaad niet heel goedkoop maar als je bijv met een Advanced patroon bijv 6 weken doet (Zoals die watering can) dan vind ik wel weer dat je het er uit haalt.
Ik vind het dan nog steeds duur, haha. Doe over goedkopere patronen ook net zo lang. Nou ja, dan wordt het gewoon heel af en toe iets kopen Maar heb nu toch nog genoeg liggen.
@Whoopdidoo, @Solsikke, @George nog bedankt voor jullie reacties!
En @Eniro leuk dat jij de challenge ook doet.
Heb de afgelopen dagen niet heel veel tijd gehad maar ben nu bij toer 12 van de 17. Ben tot nu toe best tevreden!
Ik moet vandaag mn popje haar geven en zie er zo tegenop. Ben bang dat ze door t gewicht alsnog dr nek gaat breken Wiens idee was dit?